Beantwoord

Blackberry Torch; Kan geen e-mail instellen


Hallo,

Ik had altijd mijn mails op mijn blackberry torch 9800 kunnen instellen zonder problemen.

Na gisteren dat ik voor het eerst de bundel BB INTERNET AAN heb geactiveerd (ik gebruikte altijd BB INTERNET) kan ik mijn mails niet meer instellen.

als ik naar Setup>email acc ga, krijg ik meteen deze foutmelding "Your device encountered a problem with this application's server" als ik op OK druk dan zie ik "processing, please wait...."  maar er gebeurt niks.

Kan ieamand mij helpen. Ik weet niet of het aan mijn BB ligt, maar dit had ik nooit.


Alvast bedankt,

Jennefer
icon

Beste antwoord door Rajaalderi 3 oktober 2013, 12:14

Beste Jennefer32,

Als u een Back-up van uw toestel maakt voordat u hem terugzet naar fabrieksinstellingen, dan zou u in principe niets kwijt moeten raken.... Is dit in het verleden wel gebeurt?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
@jennefer32

Ik zie geen actief instantemail account bij het nummer dat gekoppeld is aan jouw My T-Mobile account.
Je kunt een nieuw account aanmaken op http://instantemail.t-mobile.nl/ (met een computer/laptop) Zodra je dit hebt gedaan kun je gebruik maken van de Pushmail.

Wil je laten weten of het probleem hiermee is opgelost?
Hi,

Ik heb dat al een keer geprobeerd. Als ik de pin en imei nummer invult en ik op doorgaan klik krijg ik deze foutmelding:
Kan account niet maken:

Deze actie kan niet met een browser op een computer worden uitgevoerd. Gebruik het e-mailinstallatieprogramma op uw BlackBerry®️-smartphone om een account te maken.

En op mijn smartphone kan ik het ook niet doen want ik kan niet in mijn emailinstallatieprogramma komen.

Dit heb ik voor het eerst. ik moest nooit mijn mailinstallatie telkens opnieuw instellen als in BB internet op mijn smartphone activeerd
Reputatie 6
@jennefer32

Je geeft aan dat je niet in de emailapplicatie kunt komen? Welke melding krijg je op het toestel?
Wil je het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen en hierna opnieuw proberen of je een account kunt aanmaken? Je kunt de stappen in onze toestelhulp volgen om dit uit te voeren.
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/jennefer32-244360/"

Je geeft aan dat je niet in de emailapplicatie kunt komen? Welke melding krijg je op het toestel?
Wil je het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen en hierna opnieuw proberen of je een account kunt aanmaken? Je kunt de stappen in onze https://"http://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/blackberry/9800-torch/probleem-oplossen/toestel-terugzetten-naar-fabrieksinstellingen" volgen om dit uit te voeren.



De melding die ik krijg staat in mijn eerste post hier boven.
"Your device encountered a problem with this application's server" als ik op OK druk dan zie ik "processing, please wait...."  maar er gebeurt niks.

Als ik de toestel naar de fabrieksinstellingen terugzet verlies ik alles. En ik ben ook niet zeker van dat het hierna wel doet.

Ik kreeg altijd mails op mijn toestel tot vorige week vrijdag toen mijn BB INTERNET bundel op was en ik zondag opnieuw BB INTERNET AAN heb geactiveerd. Vanaf dit moment kon ik geen mails meer ontvangen.

Als het terugzetten naar fabrieksinstellingen het enige oplossing is, dan jammer. Maar dat ga ik niet doen.

Bedankt
Reputatie 4
Badge +4
Beste Jennefer32,

Als u een Back-up van uw toestel maakt voordat u hem terugzet naar fabrieksinstellingen, dan zou u in principe niets kwijt moeten raken.... Is dit in het verleden wel gebeurt?
Reputatie 4
@ jennefer32

Het klopt wat Rajaalderi aangeeft; wanneer je een back-up maakt blijven al je gegevens gewoon bewaard. Via onze Toestelhulp pagina kan je stapsgewijs zien hoe je dit kunt doen. Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer