Beantwoord

BlackBerry Z 10 valt steeds uit

Regelmatig (3tm5x per dag) houd mijn BB Z10 er mee op, ...

Scherm wordt zwart en start opnieuw op, dit was al vrij snel naar aanschaf (anderhalf jaar geleden),

Toen ik nagenoeg eindelijk contact had met de fantastische klantenservice, werd mij verteld dat de samenwerking met BB was beëindigt en derhalve niks voor mij konden doen ...

Moet nog een half jaar voor ik er eindelijk van af ben, is echter toch erg vervelend dat ik dus regelmatig telefonisch onbereikbaar ben.

Dus misschien heeft iemand een tip of weet een truukje ...?

Mars66
icon

Beste antwoord door therealmuffin 17 augustus 2015, 20:10

Ook wel eens gehad. 5 minuten batterij uit telefoon gehaald en daarna was probleem opgelost. Anders wellicht software opnieuw op telefoon zetten via Blackberry Link (te downloaden via de Blackberry website).

Mvg, Maarten

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 2
Ook wel eens gehad. 5 minuten batterij uit telefoon gehaald en daarna was probleem opgelost. Anders wellicht software opnieuw op telefoon zetten via Blackberry Link (te downloaden via de Blackberry website).

Mvg, Maarten
Reputatie 4
Badge +4
Hallo Mars66, zoals Maarten al aangeeft is een software reload wellicht een goede optie (Thanks Maarten). Zorgt u wel van tevoren dat u een goede backup heeft voor het geval u data kwijtraakt
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mars66

Goed om te zien dat je al antwoord hebt gehad! Heb je bovenstaande tips al uitgeprobeerd? De software opnieuw installeren of een fabrieksreset kan dit soort problemen vaak verhelpen. Ik ben benieuwd of het gelukt is!

Wil je ons op de hoogte houden? Zo kunnen andere BlackBerry gebruikers op het forum ook leren van de werkende tips! :8
Nieuwe software & fabrieksreset al lang geleden geprobeerd, blijft uitvallen ...

Volgens klantenservice een specifiek BB probleem, dus ...
Reputatie 6
Badge +16
Hi Mars66

Erg vervelend dat ook dit voor jou niet de oplossing was. Jammer!

Ik wil je vragen om je toestel bij ons ter reparatie aan te bieden zodat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Meer informatie over het reparatieproces vind je op de reparatie pagina.

Als je in de tussentijd nog aanvullende vragen hebt dan kan je altijd bij ons terecht.
Heb het toestel, na reeds 3 maanden,ter reperatie aangeboden, het antwoord dat ik kreeg deed mij besluiten dit niet te doen ...

Hier op het internet allemaal mooie woorden, telefonisch een heel ander verhaal!
Reputatie 7
Badge +19
Hi Mars66,

Kun je mij vertellen wat er telefonisch is gezegd wat er volgens jou niet klopte?

We willen graag kijken naar een oplossing voor jou!
Een contract tussen BB en T-mobile was verbroken(?)

Ook zei de dame de eerste keer en een jongeman de tweede keer, twee keer gebeld kon mijn oren niet geloven, dat BB Z 10 eigenlijk niet zo'n goed toestel is, dat zeiden ze ...

Kreeg een aanbieding voor een nieuw contract met toestel van andere fabrikant, dat was beter en wel iets duurder natuurlijk ...

Ben bijzonder verheugd dat aankomende maand MIJN contract ook is beëindigd!
Hajar schreef:

Hi Mars66,

Kun je mij vertellen wat er telefonisch is gezegd wat er volgens jou niet klopte?

Dit staat al in de eerst post ...

Maar ja, ... 😛
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mars66,

Ik denk dat Hajar doelde op jouw bericht van 11 september, waarin je aangaf dat je een bepaald antwoord had ontvangen en telefonisch een ander verhaal te horen kreeg.. Of was dit hetzelfde antwoord waar je op 16 augustus een bericht over stuurde?

Het is inderdaad een rare statement om te zeggen dat een bepaald toestel eigenlijk niet zo goed is, heel apart. Voor zover ik weet is het een prima toestel! Ik vind het ook jammer om te horen dat je zo blij bent om ons te gaan verlaten na al die jaren. Is er geen manier waarop we je alsnog kunnen overhalen om te blijven?

Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat graag van je! 🙂
Idd zeer jammer, ben al bijna twintig jaar klant ... 😠
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mars,

Een vaste klant zoals jij zien we natuurlijk niet graag gaan! Kunnen we nog iets voor je doen om dit negatieve gevoel weg te nemen?

Zoals mijn collega al adviseerde kun je, wat het toestel betreft, deze het beste weer opnieuw ter reparatie aanbieden.

Ik ben benieuwd naar je reactie! Hopelijk vinden we alsnog een oplossing voor je probleem. 🙂
Kan wel merken dat contract bijna is afgelopen, ...

Gaat nu ook spontaan uit als ik het toestel (zachtjes) neerleg!
Reputatie 7
Badge +19
Hi Mars66,

Wat vervelend dat je toestel zulke kuren vertoont. Het contractsduur heeft echter niks te maken met het defect van je toestel. Wij hebben van afstand geen invloed op je toestel. ;)

Denk je er over na om je toestel opnieuw ter reparatie op te sturen zoals mijn collega's hebben voorgesteld?

Laat het ons weten!
Misschien eens Googelen; "geplande slijtage" ...
Hajar schreef:

Hi Mars66,

Deze jongedame vertelde mij dat BB Z10 een onbetrouwbaar toestel was en ik kon het toestel wel ter reperatie aanbieden maar ze kon geen garantie geven (?!) dat het gerepareerd kon worden!

Toen ik vroeg over de duur van dit proces was het antwoord; de samenwerking met BB was beëindigt vanwege de slechte kwaliteit van de Z10 dus het toestel zou wel variërend tussen een week of zelfs helemaal niet meer retour komen ...

Zij adviseerde mij een nieuw telefoon van een andere fabrikant met uiteraard een nieuw contractje, iets duurder of bijbetaling ...

Toen ik een paar dagen later een soort van in staat was om toch nog eens opnieuw te bellen met de fantastische klantenservice kreeg ik van een uiterst beleefde jongeman een soort van het zelfde te horen?!

Mijns inziens een bijzonder slecht verhaal, ...
Reputatie 4
Badge +4
Dit is inderdaad een bijzonder vreemd verhaal, ik zou wel eens willen weten waar dit vandaan komt.... in de hele Z10 reeks zitten wel een paar minder goede toestellen, maar over het algemeen is het een prima toestel! Ik vind het zelf ook erg jammer om te lezen dat u er zoveel problemen mee heeft na een relatief korte tijd...
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mars66,

Zoals David aangaf is het inderdaad een vreemd statement om te zeggen dat dit toestel niet goed is! Dit is natuurlijk niet het geval!

Had je er nog over nagedacht om het toestel ter reparatie aan te bieden? Zoals we eerder in dit topic ook hebben benoemd? Een onafhankelijke reparateur neemt het toestel dan onder de loep om de oorzaken hiervan te achterhalen! Het toestel hoort natuurlijk niet zomaar uit te vallen! 😉

Reageer