Beantwoord

Blackberry Z10 reset automatisch

• 17 mei 2017
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

ik heb een blackberry z10 hij deet het een jaar lang gewoon goed maar sinds een week reset hij zomaar als ik hem uitzet. dat is er vervelend. heb acuu eruitgehaald maar werkt nog steeds
hoe kan ik het fixen
icon

Beste antwoord door David 18 mei 2017, 11:06

Hi Anoniem010,

Zonde dat jouw Blackberry deze kuren vertoont! Hij gaat dus niet direct uit, maar start alleen maar opnieuw op? Is dit gebeurd sinds een update of zomaar uit het niets?

Ik raad je dit topic aan, want hier staan alle instructies in om thuis het probleem te verhelpen. Hopelijk werkt het op deze manier!

Laat je ons weten of het gelukt is om het probleem op te lossen en wat je geprobeerd hebt? Houd ons op de hoogte! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Anoniem010,

Zonde dat jouw Blackberry deze kuren vertoont! Hij gaat dus niet direct uit, maar start alleen maar opnieuw op? Is dit gebeurd sinds een update of zomaar uit het niets?

Ik raad je dit topic aan, want hier staan alle instructies in om thuis het probleem te verhelpen. Hopelijk werkt het op deze manier!

Laat je ons weten of het gelukt is om het probleem op te lossen en wat je geprobeerd hebt? Houd ons op de hoogte! 🙂
hallo david

het zit zo als ik mij blackberry handmatig uitzet en daarna weer aanzet is mij telefoon automatische zomaar gereset en het gebeurde uit het niets
Reputatie 4
Hi Anoniem010,

Dat is inderdaad heel vreemd!

Ik wil je adviseren om even een kijkje te nemen in het topic wat mijn collega David hierboven aangaf. Daarin hebben wij alle tips en tricks verzameld die je kunt proberen om de problemen van jouw toestel op te lossen. Mocht dat allemaal niet werken, dan kan je als laatste optie jouw toestel ter reparatie aanbieden. Dan kan het reparatiecentrum kijken wat er aan de hand is en aangeven of er kosten aan verbonden zijn.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 🙂

Reageer