Beantwoord

Blokkeren onbekend nummer

• 24 januari 2017
  • 2 reacties
  • 10814 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag ook weer 2 keer gebeld door privé-nummer!
Om 9.59 en 18.20 en 1x keer opgenomen 14.12
wat kan ik of jullie hier aan doen, blokkeren?

Met vriendelijke groet,
Roland Hartman
icon

Beste antwoord door David 26 januari 2017, 09:49

Hey Roland,

Zo te zien heeft Frutjuh je ook al verder geholpen! 🙂 Het is bij sommige toestellen mogelijk om inderdaad privénummers te blokkeren, zoals Android, maar ik weet niet welk toestel jij gebruikt? Daarnaast is het natuurlijk maar de vraag of je dit voor álle privénummers wilt.

Via Android kun je het in ieder geval doen via Telefoon - Meer - Instellingen - Oproepen blokkeren - Blokkeerlijst en dan Anonieme oproepen blok. schuifje aanzetten. Bij iPhone kun je dit verder niet blokkeren.

Daarnaast kun je ook deze stappen nog uitvoeren, maar dit neemt wel iets langer in beslag, qua tijd en dan word je helemaal niet meer gebeld door bedrijven, net als bovenstaande blokkade weet ik natuurlijk niet of dit een geschikte oplossing is voor je?

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Je kunt wel privénummers blokkeren maar daar kleven ook nadelen aan. Bedrijven (personeel), mensen uit de zorg om enkele voorbeelden te noemen maken gebruik van privénummers. Wanneer je voicemail gebruikt kan daar een bericht worden achtergelaten.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Roland,

Zo te zien heeft Frutjuh je ook al verder geholpen! 🙂 Het is bij sommige toestellen mogelijk om inderdaad privénummers te blokkeren, zoals Android, maar ik weet niet welk toestel jij gebruikt? Daarnaast is het natuurlijk maar de vraag of je dit voor álle privénummers wilt.

Via Android kun je het in ieder geval doen via Telefoon - Meer - Instellingen - Oproepen blokkeren - Blokkeerlijst en dan Anonieme oproepen blok. schuifje aanzetten. Bij iPhone kun je dit verder niet blokkeren.

Daarnaast kun je ook deze stappen nog uitvoeren, maar dit neemt wel iets langer in beslag, qua tijd en dan word je helemaal niet meer gebeld door bedrijven, net als bovenstaande blokkade weet ik natuurlijk niet of dit een geschikte oplossing is voor je?

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten! 🙂

Reageer