Beantwoord

Cadeau bij aankoop nieuwe Huawei P10 Plus

• 7 november 2017
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Ik zou bij de aankoop van mijn nieuwe telefoon {huawei P10 Plus} een cadeau krijgen .
Een pakket met van alles der in , ter waarde van 100 euro.
Maar heb helaas nog niks ontvangen.
Heb contact opgenomen met T-mobile maar die sturen mij van et kastje naar de muur.
En zeggen dat ik het zelf moet regelen met huawei .
Koop ik expres mijn toestel en abonnement in een t-mobile shop voor geen gezeur enzo.
Wat nu te doen??
icon

Beste antwoord door Kaassausje 7 november 2017, 12:52

Hoi thos, welkom op het klantenforum.

Voor dit soort acties dien je je altijd zelf aan te melden, ongeacht het merk of waar je een toestel haalt/bestelt.

Op deze website heb ik meer informatie over deze actie gevonden. De uiterste aanmelddatum is zo te zien inmiddels verstreken.

T-Mobile kan hierin sowieso niets voor je betekenen, dit soort acties loopt altijd via de fabrikant van het product.
Bekijk origineel

3 reacties

Voor dit soort acties dien je je altijd zelf aan te melden, ongeacht het merk of waar je een toestel haalt/bestelt.

Op deze website heb ik meer informatie over deze actie gevonden. De uiterste aanmelddatum is zo te zien inmiddels verstreken.

T-Mobile kan hierin sowieso niets voor je betekenen, dit soort acties loopt altijd via de fabrikant van het product.

Bedankt voor de uitleg.
Jammer genoeg ben ik nu te laat voor de actie.
Ik ga volgende week langs bij de T-Mobile shop om te vragen waarom ze niet gezegd hebben dat ik zelf actie moest ondernemen voor het pakket.
Nogmaals dank en een fijne dag verder....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Thos,

Wat jammer dat het niet helemaal duidelijk was! Zoals Kaassausje al aangaf, lopen dit soort acties bijna altijd via de fabrikant, dus ik kan hierin inderdaad niets meer voor je doen.

Ben je wel blij met jouw nieuwe Huawei P10 Plus? Hopelijk maakt jouw toestel het driedubbel goed!

Reageer