Beantwoord

Camera App gezocht

• 3 maart 2017
  • 7 reacties
  • 201 Bekeken

Ik zoek een camera-app die op een ingestelde tijd switcht tussen de front en back camera.Weet iemand hoe deze camera-app heet(als hij uberhaupt bestaat)?Alvast bedankt voor je reactie!
icon

Beste antwoord door David 4 maart 2017, 13:13

Hey Mercvrivs,

Een heel specifieke vraag die ik nog niet eerder heb gehoord! Wat is precies het doel om de camera te switchen? Ik heb flink rondgevraagd en gespeurd, maar kan niet echt iets relevants vinden. Misschien kun je wat uitleg geven, zodat we over een mogelijk alternatief kunnen brainstormen! Voor welke telefoon is het?

Ik heb wel even deze van camera apps voor Android gevonden, misschien zit daar nog iets handigs voor je bij?

Laat het ons weten, want we helpen je graag verder bij jouw vraag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Mercvrivs,

Een heel specifieke vraag die ik nog niet eerder heb gehoord! Wat is precies het doel om de camera te switchen? Ik heb flink rondgevraagd en gespeurd, maar kan niet echt iets relevants vinden. Misschien kun je wat uitleg geven, zodat we over een mogelijk alternatief kunnen brainstormen! Voor welke telefoon is het?

Ik heb wel even deze van camera apps voor Android gevonden, misschien zit daar nog iets handigs voor je bij?

Laat het ons weten, want we helpen je graag verder bij jouw vraag!
Het gaat om een S5 neo,deze heeft een front(selfie) en back-camera.Omdat ik tijdens het varen mijn telefoon zo min mogelijk wil bedienen vanwege de snelheid.De bedoeling is dat tijdens het filmen de front camera switcht naar back-camera automatisch op een vooraf ingestelde tijd.Ik kan het wel handmatig switchen,maar dan zou ik elke keer vaart moeten minderen om te switchen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mercvrivs,

Bedankt voor de duidelijke uitleg. Net als David ben ik meteen op zoek gegaan naar een applicatie die dit ondersteunt, maar helaas ben ik ook niets tegengekomen.

Ik ben benieuwd naar hoe je telefoon is bevestigd, wellicht dat een flexibele telefoonhouder een optie is. Als je bijvoorbeeld de mogelijkheid hebt om de telefoon 180 graden te draaien zonder hier veel moeite voor te hoeven doen, dan bereik je hetzelfde als wanneer je jouw selfie camera activeert. Het voordeel hiervan is dat je constant blijft filmen met de achterste camera en deze filmt met een hogere kwaliteit dan de selfie camera.

Waar ik trouwens ook benieuwd naar ben, is de video zelf! Het zou erg gaaf zijn als je een keer één van je video's met ons deelt. 😉
Ik heb ook nog een S4 mini, ik denk dat ik die ook maar inzet tijdens de vaart..
Ik heb er 1 gemonteerd op een statief gemonteerd die ik in een buis heb gezet die gemonteerd is tegen de zitting. De andere monteer ik op een oude houder voor in de auto die ik op de zittbank monteer..
Reputatie 6
Badge +17
Hey Mercvrivs,

Oh dat is natuurlijk ook nog een optie. Als je allebei de telefoons op de juiste positie hebt dan hoef je er niet meer naar om te kijken als je eenmaal aan het varen bent!

Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂
Bij deze het filmpje..https://www.youtube.com/watch?v=7Rxo7seYQRo
kom ik met het volgende topic..https://forum.t-mobile.nl/overige-toestelmerken-365/opnametijden-fhdhdvga-277127

Reageer