Beantwoord

Contact van simkaart verwijderen lukt niet

hallo
ik kan geen contact van mijn simkaart verwijderen
wel verwijderen uit telefoon zegt die
maar blijft staan in online account zegt die erna
rarara hoe krijg ik contact dan wel van mijn simkaart af.

groetjes grada
icon

Beste antwoord door Frutjuh 23 juni 2016, 19:42

Wanneer je het huidige Gmail of bijvoorbeeld outlook account verwijdert van de telefoon en je maakt een nieuw account aan op de telefoon hoef je alleen je bestaande contacten te synchroniseren en is het opgelost. Vooropgesteld dat je een "online back-up" wilt.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi GRADA013

Probeer eens, ga naar..
Contacten, linkertoets....weer te geven contacten, vink aan simkaart en dan diegene verwijderen waar het omgaat...
Weer linkertoets en wissen.

Groetseltjes,
Frutjuh.:)
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Grada,

Leuk dat je hier je vraag stelt, we helpen je graag!

Ik zie dat Frutjuh een tip gegeven heeft, heb je daar al naar kunnen kijken? Lukt het dan wel? Mocht het niet werken, kun je dan eens kijken of je je contacten misschien hebt gesynchroniseerd met Google? Dan voegt je Google account het contact mogelijk weer gelijk toe als je 'm hebt verwijderd. Kun je verder aangeven welke melding je precies krijgt als je een contact van je simkaart probeert te verwijderen?

Ik ben benieuwd of het hiermee is gelukt! Zo niet, dan gaan we kijken naar een andere oplossing.
hallo
niet gelukt naam blijft steeds terug komen
heb bij alles synchroniseren uitstaan
als ik contact wis staat er ,gewist uit toestel maar niet uit online account

groetjes
Reputatie 4
Badge +5
Wanneer je het huidige Gmail of bijvoorbeeld outlook account verwijdert van de telefoon en je maakt een nieuw account aan op de telefoon hoef je alleen je bestaande contacten te synchroniseren en is het opgelost. Vooropgesteld dat je een "online back-up" wilt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Grada 013,

Zou je, naast de suggestie van Frutjuh, ook het volgende eens kunnen proberen?

Contact uit groepen met contacten verwijderen

1 ► Log in bij Gmail.
2 ► Klik linksboven op Gmail > Contacten.
3 ► Selecteer het contact in de lijst met contacten.
4 ► Klik op de knop Groepen Groups icon.
5 ► Selecteer de groep waaruit je het contact wilt verwijderen (de vakjes voor de groepen waarin het contact zich bevindt, worden geselecteerd).

Ik hoor graag van je of het gelukt is! 🙂
hallo
heb ingelogd met Gmail maar kan geen contacten vinden 😞
groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hey Grada,

Ik heb 2 screenshots toegevoegd aan dit bericht, waar je de contacten in je Gmail (website) kunt vinden:

Bij het eerste plaatje klik je dan op het pijltje naast Gmail om het menu te openen. Als het goed is moet hier 'Contacten' staan. In het tweede plaatje zie je het overzicht hoe je contacten worden weergegeven.

Als dit er niet bij jou staat, zou je dan aan kunnen geven wat er wel staat bij jou of eventueel een screenshot kunnen toevoegen van wat je gebruikt?

Reageer