Vraag

Contacten niet zichtbaar Huawei P8 lite

• 11 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 4015 Bekeken

Ik heb laatst een update gedaan voor mijn Huawei telefoon en nu zie ik geen contacten meer in mijn lijst staan. Ik heb geprobeerd dingen te organiseren en te kopiëren want de nummers staan wel ergens op mijn telefoon. Maar wat ik ook doe, ik zie nergens mijn contactpersonen meer staan. Hoe kan dat? Voorheen zag ik al mijn contacten staan en kon ik gewoon vanaf een lijst kiezen.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Natjas,

Wat vreemd zeg! Ik heb zelf ook een Huawei P8 Lite en na de update geen last gehad hiervan.

Zie je de lijst met contacten wel terug in je toestel maar zie je alleen de gegevens niet meer? Heb je toevallig een reset van je toestel gedaan? Als je nu een nieuw contact toevoegt zie je die dan wel terug in je toestel? Heb je toevallig een back-up van je gegevens op je computer staan? Ik ben namelijk wel benieuwd of je de gegevens wel ziet als je een back-up terugzet.

Het is een heel lijstje met vragen maar met wat meer informatie kunnen we je een stuk gerichter verder helpen. We zien je reactie graag tegemoet want het is natuurlijk super onhandig als je al je contacten kwijt bent! 🙂
Ik heb mijn contacten dus nog wel. Als ik wil bellen zie ik in de contactenlijst Kiezer, Contacten en Favorieten. Ik zie daar dus nergens een lijst. Als ik iemand wil bellen en ik toets getallen in dan verschijnen de nummers wel in het display. maar ik zie dus nergens een lijst van nummers. Ik heb via het menu en importeren/exporteren al meerdere dingen geprobeerd en omdat ik dat meerdere keren gedaan heb staan mijn contacten nu ergens wel 1000 keer in een lijst, maar die lijst kan ik dus ook niet vinden. Die wil ik ook opschonen maar ik weet niet hoe ik daarbij kom.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Natjas,

Heb je al gekeken wat er nu bij je Gmail-account staat aan contacten? Hier kun je namelijk ook aangeven welke contacten je wilt toevoegen, verwijderen of importeren. Ik ben benieuwd of je ze vanaf hier toegevoegd hebt of dit alsnog even kunt doen.

Ik heb Amy ook nog even om raad gevraagd, aangezien zij hetzelfde toestel heeft. Als je bij je contactenlijst naar 'Menu' gaat en vervolgens naar 'Instellingen', dan zou je daar de optie moeten hebben om accounts te koppelen. Zou het kunnen dat hier niets ingeschakeld staat?

Als dit allemaal niets oplevert, dan raad ik je aan om een fabrieksreset uit te voeren, zodat je weer met een schone telefoon begint. Als je daarna je back-up terugplaatst, dan zouden de contacten gewoon getoond moeten worden.

We horen graag van je of het uiteindelijk dan toch nog gelukt is! 🙂
Ik zie geen contacten bij mijn gmail account staan. Volgens mij staat het met de accounts ook goed. Een fabrieksset durf ik zo niet uit te voeren. Straks ben ik alles kwijt. Ik ben bang dat ik dan nog even verder moet zoeken of op zoek moet naar iemand die veel van telefoons af weet.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Natjas,

Met de instructies via Toestelhulp kan er in principe niets verkeerd gaan, wanneer je deze stap voor stap doorneemt. Als je hier toch over twijfelt dan kun je ook nog langs een T-Mobile winkel. Zij kunnen sowieso met je kijken of je accounts goed staan in je Huawei.

Laat je weten of je uiteindelijk achter de oplossing bent gekomen? 🙂

Reageer