Beantwoord

Contacten toevoegen

• 9 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 276 Bekeken

Wanneer ik contacten toevoeg, zijn deze slechts gedurende korte tijd zichtbaar in mijn contactenlijst: hierna zijn zij niet meer zichtbaar (en kan deze dus bijvoorbeeld niet zoeken en vanuit mijn contactenlijst bellen)! Hoe los ik dit op?'
icon

Beste antwoord door ShadowLea 10 augustus 2016, 18:43

Heb je synchronisatie van je contacten aan staan?

Zo ja, zou je die eens uit willen zetten, en dan nog eens proberen een contact toe te voegen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bas,

Welkom op ons forum! :)

Zou je kunnen aangeven om welke telefoon het gaat? Zie je de contacten ook niet terug in, bijvoorbeeld, je WhatsApp? Bij iPhone kan het zijn dat je bij je instellingen een vinkje hebt staan die niet alle contacten laat zien. Dit geldt ook voor Android, dit kun je opzoeken via de menuknop onder contacten en dan bij zichtbare contacten.

Hopelijk vind je ze al terug, maar anders horen we graag om welk toestel het gaat. Dan kunnen we je beter verder helpen!
Dank voor je reactive. Het betreft een Motorola G (3e generatie).
Toelichting:
Wanneer ik een contact toevoeg, zie ik hiervan een bevestiging in het scherm verschijnen. Hierna is het contact zichtbaar gedurende enkele uren, daarna is deze verdwenen en nergens meer zichtbaar.
Reputatie 7
Badge +9
Heb je synchronisatie van je contacten aan staan?

Zo ja, zou je die eens uit willen zetten, en dan nog eens proberen een contact toe te voegen?
Dank je wel. Dit lijkt het, gedeeltelijk, te hebben opgelost. Wanneer ik nu een contact toevoeg aan Outlook, dan staat deze even later ook in mijn contactenlijst van/op de telefoon. Bij rechtstreeks invoeren in de contactenlijst van/in de telefoon, is het probleem er nog steeds en verdwijnt het opgevoerde contact weer na enige tijd.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bas,

Goed om te zien dat het in elk geval deels opgelost is. 🙂

Zou je voor de zekerheid wellicht een fabrieksreset kunnen proberen? Hiermee zet je jouw toestel terug naar originele staat, hopelijk helpt dit bij jouw probleem. In de link vind je een handleiding hoe je dit kunt uitvoeren. Zorg ervoor dat je ook nog een back-up van tevoren maakt, zo voorkom je dat je gegevens kwijtraakt.

We horen graag van je of het allemaal gelukt is!

Reageer