div. problemen, helpt android emulator en T-mobile app i.c.m. MB-aanvuller?

• 26 februari 2018
  • 0 reacties
  • 60 Bekeken

Goedendag,

Ik heb van het werk een Lumia telefoon waarvoor geen T-mobile app beschikbaar is.
Heeft iemand ervaring met een emulator waarop de T-mobile app werkt, dan dan met name waarop het aanvullen van MB's werkt (4G voor Thuis- abonnement).

Ik zie namelijk op mijn PC als het verbruik op is niet de melding "ik ben geen robot" waardoor ik niet kan bevestigen dat de MB's aangevuld moeten worden. De helpdesk kan niets betekenen voor mij hierin.

Het rare is dat ik de melding wel zie als mijn dagelijks tegoed van 5GB nog niet op is, en ik wil opwaarderen met 2GB, maar zodra het op is dan niet meer. En de 2GB weer aanvullen met nogmaals 2GB kan alleen als ik deze helemaal opgebruikt heb. Dus dan heb ik een probleem.
De helpdesk zei dat de app feilloos werkt hierin, en daarom vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met een emulator is die hierin werkt zodat ik toch hiermee kan aanvullen.
Ik heb nu Memu geprobeerd, maar daarmee werkt het aanvullen niet. Er zijn echter vele emulators.

Of weet er toch iemand hoe ik mijn problemen kan oplossen op mijn PC of 4G-router. Bij mijn laptop is hetzelfde aan de hand, en ook op alle browsers. Ik zou haast zeggen dat het ligt aan de instellingen van de 4G- router, de Huawei B618s 22d, de standaard 4G router die T-mobile gebruikt.
Lan lampje knippert, en Wifi lampje is uit, maar toch heb ik verbinding. De 4G-router is echter nieuw.
Ook heb ik problemen met bellen over VIOP met mijn Budget-phone abonnement en adapter.
Zou alles met elkaar te maken kunnen hebben?

Dank voor jullie hulp hierin.

0 reacties

Geen reactie

Reageer