Beantwoord

Doorschakelen probleem

  • 7 januari 2020
  • 22 reacties
  • 1629 Bekeken

Beste medewerkers van T-Mobile

 

Net als vele anderen lukt het doorschakelen al een tijd niet meer. Ik heb tijdelijk mijn werktelefoon gebruikt waardoor het probleem zo op te lossen was, maar sinds KPN hetzelfde probleem kreeg na hun update, zit ik nu met 2 telefoons die niet meer kunnen doorschakelen.

Mijn telefoon is de OnePlus 5T, (KPN Mobiel een Samsung).

Beiden geven een netwerk error als ik het via instellingen wil doorschakelen.
Als ik het via *21*...# doe krijg ik een MMI code error.

Het vreemde is dat mijn prove telefoon die ik bij jullie heb afgesloten alleen niet meer door kan schakelen naar andere nummers, maar er kan nog wel naar mijn telefoon doorgeschakeled worden.
De andere telefoon blijft permanent naar het laatst ingestelde nummer doorgeschakeld staan en is daar op geen enkele wijze van af te krijgen ( alle tips geprobeerd die op het forum staan bij andere mensen).

Ik hoop dat dit op te lossen valt want het is erg storend soms in de nacht gebeld te worden omdat ik mijn telefoon niet naar de nachtdienst kan doorschakelen nu.

 

Ik hoop op een spoedige reactie,

Met vriendelijke groet.

Kevin

icon

Beste antwoord door Hajar 8 januari 2020, 09:38

Hi @Kevin98765 

Ik begrijp dat je dit snel opgelost wilt hebben. Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je nogmaals willen doorschakelen en laten weten of het nu wel werkt?

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kevin98765 

Ik begrijp dat je dit snel opgelost wilt hebben. Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je nogmaals willen doorschakelen en laten weten of het nu wel werkt?

Hoi Hajar,

 

Ik heb het zojuist weer geprobeerd, echter nog hetzelfde probleem. Foutmelding luidt:

 

Call settings error

Unexpected response from network.

 

De MMI codes werken helaas ook nog steeds niet.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kevin98765 

Ik zie dat mijn wijziging gister niet goed is doorgevoerd en dus heb ik het opnieuw gedaan. Zou je het nogmaals kunnen proberen? Als het dan nog niet werkt dan zet ik dit door naar onze technische specialisten. 

Ik hoor graag van je!

Hoi Hajar,

 

Hartstikke bedankt voor de snelle hulp, het doorschakelen werkt nu weer.

 

Vriendelijke groet,

Kevin van Rhijn

Ook ik heb dit zelfde probleem, kan het voor mij ook gefixed worden?

 

Als ik zo via google zoek hebben veel mensen hier last van, wellicht een idee om deze instelling voor alle klanten na te lopen of massaal door te voeren?

tevens op de mijn tmobile pagina kan ik het ook niet aanpassen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @KlantA 

Ik heb voor jou ook dezelfde wijziging doorgevoerd. Laat je even weten of het nu werkt? 

Yes! super dank je wel!

Hoi Hajar,

 

Net als 4 maanden geleden is hetzelfde probleem weer opgedoken.

Doorschakelen werkt niet meer, ook niet handmatig en alles afmelden via de MMI code werkt ook niet.

Zou jij er nog eens naar kunnen kijken want ik blijf een netwerk error krijgen.

 

Vriendelijke groet,

Kevin

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kevin98765 

Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd. Als je je toestel opnieuw start en weer probeert te activeren met de codes dan moet het wel lukken. Laat je even weten of dat zo is?

Hoi Hajar,

 

Bedankt voor het snelle handelen.

Het werkt weer.

 

Groetjes,

Kevin

Beste Hajar,

 

Ik heb er ook last van dat ik mijn telefoon niet meer kan doorschakelen. zou je me kunnen helpen in deze? Doorschakelen werkt niet meer, ook niet handmatig en alles afmelden via de MMI code werkt ook niet.

Reputatie 7
Badge +20

Hey @carlutis,

Geen Hajar, maar wel hulp hier! :grin:

Ik heb ook bij jou de wijziging doorgevoerd en hopelijk lukt het nu weer om je doorschakeling te activeren. Houd je ons op de hoogte? Voor nu in ieder geval een goed weekend! 

Sorry David!

Helaas blijf ik een melding krijgen dat het niet lukt. 

Zou je het nog een keer willen proberen?

thx 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @carlutis 

Geen zorgen! Ik heb de wijziging opnieuw doorgevoerd en nu zou het wel moeten lukken om een doorschakeling te activeren. Laat je even weten of het goed werkt?

Beste Hajar/ David,

 

Helaas, wederom lukt het me niet. De melding die ik krijg is “Oproep doorschakelen verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code”. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.

Gr Carlutis

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @carlutis 

Op welke manier probeer je door te schakelen? Want in ons systeem staat nu alles goed. Zou je het eens met deze codes willen proberen? 

Je kunt een doorschakeling activeren door een code in te voeren met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets. 

  • Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
  • Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
  • Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
  • Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

 

Ik hoor graag of het nu wel lukt? 

Heel vervelend maar het lukt me nog steeds niet. Alles geprobeeerd ik blijf dezelfde error-melding krijgen

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @carlutis 

Bedankt voor het proberen. Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten en zij gaan dit verder onderzoeken. Zodra er een oplossing zullen ze het met je delen. Excuses voor het ongemak!

Dank je wel...we wachten rustig af.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @carlutis 

Ik heb te horen gekregen dat je hiervoor toch contact moet opnemen met je eigen contactpersoon binnen MSC en die kan je direct verder helpen. Ik hoop dat je zo verder komt!

Dank je wel; ga ik doen!

Reageer