Beste medewerkers van T-Mobile
Net als vele anderen lukt het doorschakelen al een tijd niet meer. Ik heb tijdelijk mijn werktelefoon gebruikt waardoor het probleem zo op te lossen was, maar sinds KPN hetzelfde probleem kreeg na hun update, zit ik nu met 2 telefoons die niet meer kunnen doorschakelen.
Mijn telefoon is de OnePlus 5T, (KPN Mobiel een Samsung).
Beiden geven een netwerk error als ik het via instellingen wil doorschakelen.
Als ik het via *21*...# doe krijg ik een MMI code error.
Het vreemde is dat mijn prove telefoon die ik bij jullie heb afgesloten alleen niet meer door kan schakelen naar andere nummers, maar er kan nog wel naar mijn telefoon doorgeschakeled worden.
De andere telefoon blijft permanent naar het laatst ingestelde nummer doorgeschakeld staan en is daar op geen enkele wijze van af te krijgen ( alle tips geprobeerd die op het forum staan bij andere mensen).
Ik hoop dat dit op te lossen valt want het is erg storend soms in de nacht gebeld te worden omdat ik mijn telefoon niet naar de nachtdienst kan doorschakelen nu.
Ik hoop op een spoedige reactie,
Met vriendelijke groet.
Kevin
Beste antwoord door Hajar
Hi
Ik begrijp dat je dit snel opgelost wilt hebben. Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je nogmaals willen doorschakelen en laten weten of het nu wel werkt?