Beantwoord

Doorschakelen probleem

  • 7 januari 2020
  • 8 reacties
  • 377 Bekeken

Beste medewerkers van T-Mobile

 

Net als vele anderen lukt het doorschakelen al een tijd niet meer. Ik heb tijdelijk mijn werktelefoon gebruikt waardoor het probleem zo op te lossen was, maar sinds KPN hetzelfde probleem kreeg na hun update, zit ik nu met 2 telefoons die niet meer kunnen doorschakelen.

Mijn telefoon is de OnePlus 5T, (KPN Mobiel een Samsung).

Beiden geven een netwerk error als ik het via instellingen wil doorschakelen.
Als ik het via *21*...# doe krijg ik een MMI code error.

Het vreemde is dat mijn prove telefoon die ik bij jullie heb afgesloten alleen niet meer door kan schakelen naar andere nummers, maar er kan nog wel naar mijn telefoon doorgeschakeled worden.
De andere telefoon blijft permanent naar het laatst ingestelde nummer doorgeschakeld staan en is daar op geen enkele wijze van af te krijgen ( alle tips geprobeerd die op het forum staan bij andere mensen).

Ik hoop dat dit op te lossen valt want het is erg storend soms in de nacht gebeld te worden omdat ik mijn telefoon niet naar de nachtdienst kan doorschakelen nu.

 

Ik hoop op een spoedige reactie,

Met vriendelijke groet.

Kevin

icon

Beste antwoord door Hajar 8 januari 2020, 09:38

Hi @Kevin98765 

Ik begrijp dat je dit snel opgelost wilt hebben. Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je nogmaals willen doorschakelen en laten weten of het nu wel werkt?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kevin98765 

Ik begrijp dat je dit snel opgelost wilt hebben. Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je nogmaals willen doorschakelen en laten weten of het nu wel werkt?

Hoi Hajar,

 

Ik heb het zojuist weer geprobeerd, echter nog hetzelfde probleem. Foutmelding luidt:

 

Call settings error

Unexpected response from network.

 

De MMI codes werken helaas ook nog steeds niet.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kevin98765 

Ik zie dat mijn wijziging gister niet goed is doorgevoerd en dus heb ik het opnieuw gedaan. Zou je het nogmaals kunnen proberen? Als het dan nog niet werkt dan zet ik dit door naar onze technische specialisten. 

Ik hoor graag van je!

Hoi Hajar,

 

Hartstikke bedankt voor de snelle hulp, het doorschakelen werkt nu weer.

 

Vriendelijke groet,

Kevin van Rhijn

Ook ik heb dit zelfde probleem, kan het voor mij ook gefixed worden?

 

Als ik zo via google zoek hebben veel mensen hier last van, wellicht een idee om deze instelling voor alle klanten na te lopen of massaal door te voeren?

tevens op de mijn tmobile pagina kan ik het ook niet aanpassen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @KlantA 

Ik heb voor jou ook dezelfde wijziging doorgevoerd. Laat je even weten of het nu werkt? 

Yes! super dank je wel!

Reageer