Beantwoord

Doorschakelen Sony Xperia XZ1 compact lukt niet meer

  • 2 januari 2020
  • 12 reacties
  • 835 Bekeken

Ik ben nu de doorschakelfunctie nodig. Helaas is op mijn werk het bereik van t-mobile super slecht.

Ik heb dit in het verleden wel een aantal keer geprobeerd.

Nu kan ik alleen nog maar volledig doorschakelen via de app of My-t-mobile en niet meer alleen bij geen bereik.

Waarom zijn de andere opties niet meer beschikbaar in de app en website?
De standaard in telefoon software opties worden geen van allen ondersteun, krijg een melding dat het netwerk een onverwachte reactie verstuurd.

De code xx62x telefoon nummer # werkt ook niet, geen van de vermelde codes werken.

 

icon

Beste antwoord door David 6 januari 2020, 15:37

Hi @BertVi,

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met mijn collega en dat dit voor je is doorgezet, aangezien aan onze kant ook alles goed lijkt te staan. Laten we hopen dat het snel helder is hoe dit opgelost kan worden. Als wij in de tussentijd iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BertVi,

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met mijn collega en dat dit voor je is doorgezet, aangezien aan onze kant ook alles goed lijkt te staan. Laten we hopen dat het snel helder is hoe dit opgelost kan worden. Als wij in de tussentijd iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag van je!

Als alles goed staat kan je misschien vertellen waar de optie doorschakelen bij geen bereik staat in my-t-mobile?

Er staat alleen nog een algemene doorschakel optie, de andere 2 opties zijn weg? Of is dat wat je bedoelt met goed staan aan jullie kant? we bieden nu minder opties aan dan in het verleden?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BertVi 

Ik heb je case erbij gepakt en zie dat het nog onderzocht wordt. De technische specialisten zullen jou van een terugkoppeling voorzien via e-mail. Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Ik heb een mail van jullie ontvangen, als ik die replay krijg ik hem als onbezorgd terug.

Graag onderstaande info doorzetten

Ja ik heb nog steeds problemen het werkt nog steeds volledig niet!

En Sorry maar,ik snap hier niets van, wat heeft 3 of 4G bellen te maken met doorschakelopties?

In mijn T-mobile staat ook nog maar 1 van de 3 opties.

Ps hoe zou ik over moeten schakelen naar 3 (of 2) G bellen?

 

Ps 2 ik heb al gemeld dat ik een toestel heb waarop het in het nabije verleden gewoon werkte.

 

Gr Bert

 

Van: T-Mobile Service <service@t-mobile.nl>
Verzonden: dinsdag 21 januari 2020 13:23
Aan: bert@
Onderwerp:

 

Beste heer Vink,

U heeft aangegeven dat u problemen ondervindt met het instellen van de doorschakelingen. Graag vernemen we van u of u nog steeds problemen ervaart. Ook willen we u eens vragen om de doorschakelcodes te proberen met VoLTE (4G bellen) uit. Indien u nnog problemen ervaart, zien we graag een reactie tegemoet. Graag dan ook een vermelding van welk merk/type toestel u gebruikt.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey 
T-Mobile klantenserviceservlet.ImageServer?oid=00D58000000aGmO&esid=0184H00000Q9cjB

ref:_00D58aGmO._5004HwoDZw:ref

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BertVi 

Ik wil je reactie graag vermelden in je case. Kun je ook aangeven welk toestel je hebt? Dan kunnen zij dit beter onderzoeken. 

Kijk eens naar de titel van deze vraag?

waarom denk je dat die zo heet?

 

Reputatie 6
Badge +5

Scherp! :wink: Ik heb zojuist toegevoegd aan het onderzoek dat je gebruik maakt van Sony Xperia XZ1. Wanneer hier meer over bekend is zullen onze specialisten contact opnemen met jou. Als ik je op dit moment nog ergens anders mee kan helpen, dan weet je me te vinden!

Zijn  jullie al verder?

Ik hoor niets en het werkt ook nog steeds niet volledig

Reputatie 6
Badge +5

Hi @BertVi 

Hier zijn de specialisten zeker mee bezig geweest! Op 21 januari 2020 heeft mijn collega Jeffrey contact met jou gezocht via e-mail, heb je de mail ontvangen? Kijk eventueel ook even in de spambox! 

Laat je het even weten? :smile:

Ja die mail heb ik gelezen, eerder al aangegeven dat ik niet via de mail kan antwoorden,  krijg hem onbestelbaar terug.

Lees eerdere post maar in dit topic.

Dat zou al veel schelen.

Dus wanneer krijg ik nu een antwoord?

Wanneer wordt het opgelost?

 

Ter info deze melding krijg ik als ik de mail van 21 jan replay…..

Dat henb ik dus al eerder gemeld

Lees maar ergens ruim een maand terug in dit topic.

 

Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:

'T-Mobile Service' (service@t-mobile.nl)
Het bericht is niet afgeleverd. Ondanks herhaalde pogingen om het bericht af te leveren, heeft het e-mailsysteem van de geadresseerde geweigerd om een verbinding met uw e-mailsysteem te accepteren.

Neem op een andere manier (bijvoorbeeld telefonisch) contact op met de geadresseerde en vraag de geadresseerde om de e-mailbeheerder te laten weten dat hun e-mailsysteem verbindingen met uw e-mailsysteem weigert. Geef de geadresseerde onderstaande foutdetails. Waarschijnlijk is de e-mailbeheerder van de geadresseerde de enige die dit probleem kan oplossen.

Voor e-mailbeheerders
Er kan geen verbinding worden gemaakt omdat dit actief is geweigerd door de doelcomputer. Dit treedt meestal op wanneer wordt geprobeerd verbinding te maken met een service die inactief is op de externe host - dat wil zeggen, een service waarvoor geen servertoepassing wordt uitgevoerd. Zie dit artikel: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=389361 voor meer informatie en tips voor het oplossen van dit probleem.

 

Reputatie 6
Badge +5

Hi @BertVi 

Goed dat je dit aangeeft! Excuses, hier heb ik inderdaad overheen gelezen. Ik heb gelijk contact opgenomen met de specialist die jou heeft geholpen, om ervoor te zorgen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost! Wanneer er een oplossing is neemt hij persoonlijk contact met jou op. 

Laat je weten wanneer het is gelukt? 

Reageer