Beantwoord

Doorschakelen uitzetten

• 28 april 2018
  • 3 reacties
  • 7196 Bekeken

Ik wil de doorschakelen naar een ander mobiel uitzetten. Ik heb van alles geprobeerd maar lukt niet. Ik kan nu niet gebeld worden. Hij geeft fout mmi code.
Wie weet wat ik nu nog kan doen.
icon

Beste antwoord door David 1 mei 2018, 13:40

Hoi Hendry,

Ik heb het nog even een keer gecontroleerd en de doorschakeling staat aan onze kant niet meer ingeschakeld. Voor de zekerheid heb ik de blokkade op het doorschakelen nog even opnieuw ingevoerd en uitgeschakeld, dus hier staat nu alles dubbel en dwars goed! 😉 Zou je het toestel in ieder geval even opnieuw op kunnen starten, voor de zekerheid?

Als dit allemaal geen effect heeft, dan kun je het toestel ook nog even terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Je geeft het toestel dan nog even een grondige schoonmaakbeurt, hopelijk helpt dat dan wel! Zorg er dan wel voor dat je eerst ook een back-up van je gegevens maakt, zodat je niets verliest aan gegevens. Je vindt in onze Toestelhulp instructies voor beide handelingen.

Ik ben benieuwd of het gelukt is en of je de telefoontjes nu weer gewoon ontvangt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Versluis1970,

Erg onhandig als de gesprekken continu worden doorgestuurd naar een ander toestel!

Je geeft zelf ook al aan dat je van alles hebt geprobeerd, dat is natuurlijk altijd goed! Van welke telefoon maak je gebruik? Zou je kunnen aangeven wat je concreet hebt uitgevoerd? Dan weten wij ook direct welke suggesties dubbelop zijn en in welke hoek we het moeten zoeken. Heb je alle actieve doorschakelingen al eens allemaal uitgeschakeld? Door de code ##002# te "bellen" kun je alle doorschakelingen in één keer opheffen. Hopelijk heeft dit al direct het gewenste effect!
Ik heb een Samsung s7
En heb alle codes al geprobeerd ook die met 002 maar niets werkt
Ook niet bij instellingen van mijn telefoon.

Gr hendry
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hendry,

Ik heb het nog even een keer gecontroleerd en de doorschakeling staat aan onze kant niet meer ingeschakeld. Voor de zekerheid heb ik de blokkade op het doorschakelen nog even opnieuw ingevoerd en uitgeschakeld, dus hier staat nu alles dubbel en dwars goed! 😉 Zou je het toestel in ieder geval even opnieuw op kunnen starten, voor de zekerheid?

Als dit allemaal geen effect heeft, dan kun je het toestel ook nog even terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Je geeft het toestel dan nog even een grondige schoonmaakbeurt, hopelijk helpt dat dan wel! Zorg er dan wel voor dat je eerst ook een back-up van je gegevens maakt, zodat je niets verliest aan gegevens. Je vindt in onze Toestelhulp instructies voor beide handelingen.

Ik ben benieuwd of het gelukt is en of je de telefoontjes nu weer gewoon ontvangt!

Reageer