Vraag

Driver / software voor Huawei E1820 internetstick

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 14 reacties
Hallo,

Ik heb onlangs een software update uitgevoerd op mijn internetstick, omdat mijn verbinding telkens wegviel. Update ]staat hier: https://www.t-mobile.nl/telefoon/software-updates/webnwalk onder T-Mobile internetstick.

Nu blijkt de update die ik gedownload had niet geschikt te zijn voor mijn stick, maar voor een oudere internetstick. Hierdoor werkt mijn internetstick (Huawei E1820) niet meer.

Kan iemand mij helpen aan de voor mij geschikte driver en software zodat ik die weer terug kan installeren? Op dit moment is de web'n'walk setup op de stick geinstalleerd in plaats van de internet manager software.

Bij voorbaat dank

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 1
@cagca

Word je web'n'walk stick nog wel herkend door je PC(USB-poort).Ik adviseer je om de web'n'walk stick op een alternatieve computer aan te sluiten en te de web'n'walk Manager te installeren. Hierna kun je in het menu via Opties kiezen om de laatste software update uit te voeren, dit is de correcte wijze.

Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan kun je de web'n'walk stick ter reparatie aanbieden via je My T-Mobile account en vervolgens de optie Toestel & Sim. Het reparatiecentrum zal vervolgens de juiste firmware installeren en het huidige probleem verhelpen.