Beantwoord

Duur Batterij APPS

Reputatie 6
Badge +12
  • is een legendarische user
  • 10517 reacties
Hallo Iedereen.

Na aanleiding van het gestarte topic van Aeon heb ik de Batterij app gedownload.
Echter start de Advanced Task Kille gewoon de apps weer op als je ze gesloten hebt?

En hoe werkt Juice Defender precies?
Ik heb dingen ingesteld en zie dat hij dingen blokkeerd maar kan een hoop niet zien wat je wel hier ziet.

Hopelijk weet iemand het?
icon

Beste antwoord door pjb1950 7 juni 2011, 17:00

hallo Dave,

volgens mij horen de meeste plaatjes bij de betaalde versie van Juice Defender; ik heb naar aanleiding van Aeon Juice Defender geïnstalleerd (versie 3.5.6) en dan onder status gekozen voor 'balanced'; dan hoef je verder niets te doen en... het lijkt de werken; ik heb nu iets langer accu-gebruik dan voorheen!
Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 3
Ik kan het niet voor je uit testen, misschien is iemand mij voor, maar aanstaande donderdag kan ik het voor je uit testen.
Reputatie 6
Badge +12
Graag Patrickk 😃

Hopelijk wil je het testen en mij helpen?
Reputatie 3
Zal ik doen Dave.. Als ik 'm donderdag heb zal ik is kijken hoe het werkt.
Reputatie 6
Badge +12
Thanks Patrickk,

Welk toestel krijg je 🙂 ?
Reputatie 4
hallo Dave,

volgens mij horen de meeste plaatjes bij de betaalde versie van Juice Defender; ik heb naar aanleiding van Aeon Juice Defender geïnstalleerd (versie 3.5.6) en dan onder status gekozen voor 'balanced'; dan hoef je verder niets te doen en... het lijkt de werken; ik heb nu iets langer accu-gebruik dan voorheen!
Reputatie 6
Badge +12
Hallo pjb,

Die had ik er ook op, echter als ik alles liet afsluiten ging bijv Whatsapp weer open?
Reputatie 6
Badge +12
@Pjb,

Ik had het over de andere sorry.

Ik heb hem nu ook op Balanced gezet. 😃 ben benieuwd.
Trouwens klopt het dat als je dan de internet verbinding van T-mobile aanzet dat die gewoon aangaat ?
Reputatie 4
ja, als de telefoon uit zijn 'slaapsstand' komt zie bovenaan links een schildje (van JD) met een rode stip en die verdwijnt dan en hopla daar heb je ook weer e-mail en internet; hij houdt nu in de (JD)slaapstand wel inkomende e-mails tegen, maar zoals gezegd zodra ...komen ze binnen.
Reputatie 6
Badge +12
Hi PJB,

Dan gaat er iets fout ?
Bij mij staat dat schilt gewoon in beeld als ik hem uit de stand haalt ?
Of komt dit omdat ik nu Mobiel internet uit hebt staan?
Reputatie 4
Het schildje staat altijd in beeld, maar als JD zijn werk doet dan zie je een rood bolletje (dit betekent dat alle verbindingen uit staan) rechtboven op het schild op het moment dat je de telefoon uit zijn slaapstand haalt en moet 'vegen' om te ontgrendelen; als dat is gebeurd verdwijnt het rode bolletje en werken alle verbindingen weer.
Reputatie 6
Badge +12
Hi Pjb,

Ik bedoelde natuurlijk het rode bolletje :D
Maar ik heb de mobiele verbinding standaard uitstaan, als ik hem aandoe gaat inderdaad het bolletje weg.
Als de verbinding waar uitzet komt het bolletje al terug 😃 (dus zonder slaapstand)
Reputatie 3
@Dave

Donderdag krijg ik ook de Arc 😉
Reputatie 6
Badge +12
@Patrickk,

De arc ??
Reputatie 3
@Dave

Sony Ericsson Xperia Arc

Nu duidelijk? 😛
Reputatie 6
Badge +12
@Patrickk,

Hahaha het is nu zeker duidelijk :D
Nou de app werkt nu op het gemakje dus ik ben benieuwd hoe het met de batterij duur gaat.
Normaal doet hij er ongeveer 1 week over, soms korter.

Bij jou Patrickk en pjb1950?
Reputatie 4
mijn batterij is na 1 dag al leeg! zonder overdreven veel gebruik; luister geen muziek, kijk geen filmpjes, alleen wat internet en bellen natuurlijk, maar ook niet veel (6 minuten); als jij er ongeveer een week mee doet, hoe gebruik je dan je telefoon? tik je deze berichten in je telefoon of op de pc?
Reputatie 6
Badge +12
@Pjb,

Ik doe er eigenlijk soms beetje mee WIFI en als ik in de bus zit ook wel eens internetten. (twitter, whatsapp, msn)
Ook luister ik sowieso elke woensdag+donderdag als ik naar school ga muziek. (ook als ik naar huis ga, dit is zeker 1 uur)

Het forum doe ik inderdaad via de normale pc, via de mobiel vind ik irritant tikken voor het forum.
Bellen + Smsen doe ik er ook nog mee inderdaad, al is dit eigenlijk niet zoveel.
Sms sturen doe ik ook vaak via My T-mobile.

Welke telefoon heb jij dan? 🙂
Reputatie 4
Dezelfde als jij, denk ik: Samsung Galaxy Si9000; die muziek die je luistert, stream je die of staat die op je telefoon? Ik heb hem wel 24 perdag aan staan, dus misschien dat Juice Defender het batterijgebruik wat kan verminderen. Normaal staat de mobiele verbinding open, maar nu wordt hij door JD afgesloten. Ik ben benieuwd.

Reputatie 4
ps, waar haal je die ander smileys vandaan? Die staan niet standaard boven het 'vak' waarbinnen je je bericht tikt, toch?
Reputatie 6
Badge +12
@Pjb,

Ja ik heb inderdaad ook de Samsung Galaxy S.

Ik luister meestal muziek via de FM app die er standaard al opstaat.
Ook luister ik wel eens muziek die ik zelf op de telefoon heb gezet.

Dat is dan weer anders inderdaad, ik heb hem namelijk niet 24 uur per dag aan.
Ik schat dat de mijne ongeveer 12 uur aanstaat per dag. (soms meer)

Mijn internet verbinding zet ik uit als ik niet aan het internetten ben en doe hem aan als ik wel ga internetten :)

Maar doe jij wel eens muziek streamen dan?
Reputatie 6
Badge +12
@Pjb,

Bij de Smiley zelf staan er een hoop, druk maar.
er zijn er inderdaad nog extra maar die moet je handmatig als code zegtmaar doen, ik stuur je wel een paint bestand met de 2 andere die ik vaak doe.
Reputatie 4
Nee Dave, ik stream bijna nooit muziek. Misschien moet ik mijn verbinding ook gewoon uitzetten. Even afwachten wat JD doet

Bedankt alvast voor die bestandjes; stuur je die privé?
Reputatie 6
Badge +12
@Pjb,

Ja ik dacht eerder van ja als ik niet internet heeft die verbinding weinig nut en het kost batterij.
En het is een kleine moeite om de verbinding weer aan te doen :D

Wat bedoel je met stuur je die Privé ?
Reputatie 4
of die bestandjes als privé bericht stuurt; en dat heb je gedaan!

Reputatie 6
Badge +12
@Pjb,

Klopt helemaal haha :D
Maar zet je mobiel internet eens uit als je het niet gebruikt?

Ben wel benieuwd hoelang je batterij dan meegaat...

Reageer