Vraag

E-mail Huawei P8 Lite doet opeens raar

Reputatie 2
Sinds woensdag heb ik een Huawei P8 Lite. Ik heb met het programma wat er reeds op stond mijn e-mailaccount ingevoerd. Dat ging t/m vanmddag rond 16 uur hartstikke goed. Sinds 16 uur echter zijn mijn recente e-mails allemaal verdwenen en in plaats daarvan zie ik allemaal e-mail uit 2014. Zelfs e-mails (nieuwsbrieven bv) waarvan ik 200% zeker weet dat ik die in 2014 verwijderd heb en die ik ook niet tegen kom als ik op de laptop inlog op mijn hotmail account.

Ik heb het account al verwijderd en opnieuw aangemaakt, de telefoon uit/aan gezet, maar beiden helpen niet.
Iemand enig idee wat dit opeens is?

Kan ik eventueel het programma verwijderen en dan een ander programma downloaden uit de app store? Zo ja, welk programma is aan te raden?

2 reacties

Reputatie 2
Na wat uitzoekwerk ben ik er achter gekomen dat het dus de e-mails die ik in de app in mijn inbox staan in hotmail zelf in extra aangemaakte mappen staan.

Maar nu dus de vraag...hoe krijg ik alle e-mails uit mijn inbox en in de mappen waar ze moeten?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Annie2410

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! 😃

Goed dat je zelf al achter het probleem bent gekomen. Wel erg onhandig dat je oude berichten allemaal ingeladen worden. Heb je al gekeken of je dit onder instellingen kan aanpassen? Mocht dat niet lukken dan wil ik je vragen om je e-mailadres opnieuw in te stellen aan de hand van de stappen in de toestelhulp. 🙂

Laat je ons weten of het gelukt is?

Reageer