Beantwoord

E-mail server instellen

• 20 maart 2018
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Geachte heer of mevrouw,

ik probeer mijn zakelijke e-mail te installeren, dit probeer ik al een aantal weken. Ik heb hierbij geen eigen SMTP server en probeer die van t-mobile in te vullen maar het e-mail adres synchroniseerd dan niet en kan ik geen e-mails verzenden. Zijn er nog andere opties om dit wel werkend te krijgen
icon

Beste antwoord door David 20 maart 2018, 16:32

Hey Jim,

Zou je kunnen aangeven van welk toestel en welke mailapplicatie je gebruik maakt? We kunnen dan net wat gerichter met je meedenken! 😉

Je kunt sowieso de stappen uit onze Toestelhulp doornemen, hier staan per probleem de stappenplannen om bepaalde handelingen uit te voeren. Daarnaast geef ik je ook nog even onze algemene instellingen voor het instellen van de e-mail mee, wellicht kun je daar ook nog mee uit de voeten! Tot slot ben ik ook benieuwd of je ditzelfde resultaat krijgt wanneer je een andere e-mailapplicatie gebruikt. Op die manier weten we ook gelijk of het misschien aan de applicatie ligt, in plaats van aan (de instellingen van) het toestel.

Ben benieuwd naar jouw reactie en hopelijk kunnen we dit gauw werkend krijgen voor je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jim,

Zou je kunnen aangeven van welk toestel en welke mailapplicatie je gebruik maakt? We kunnen dan net wat gerichter met je meedenken! 😉

Je kunt sowieso de stappen uit onze Toestelhulp doornemen, hier staan per probleem de stappenplannen om bepaalde handelingen uit te voeren. Daarnaast geef ik je ook nog even onze algemene instellingen voor het instellen van de e-mail mee, wellicht kun je daar ook nog mee uit de voeten! Tot slot ben ik ook benieuwd of je ditzelfde resultaat krijgt wanneer je een andere e-mailapplicatie gebruikt. Op die manier weten we ook gelijk of het misschien aan de applicatie ligt, in plaats van aan (de instellingen van) het toestel.

Ben benieuwd naar jouw reactie en hopelijk kunnen we dit gauw werkend krijgen voor je!
Hallo David,

Het is ondertussen voor 80% opgelost. Dus het gaat me vanaf nu wel lukken.

Toch bedankt voor de reactie.

Groeg
Reputatie 7
Badge +20
Super! We horen het als er nog hulp nodig is! 🙂

Reageer