Beantwoord

Email HTC one M7

• 22 februari 2016
  • 7 reacties
  • 878 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 21 reacties
Sinds vandaag doet het mailprogramma raar. Opent wel , maar zodra ik tekst wil typen loopt alles vast en wordt er een foutmelding verzonden. Opnieuw fabrieksinstellingen gedaan en toen leek het goed, maar na update apps weer hetzelfde.
Nog iemand dit probleem?
icon

Beste antwoord door Leo45 22 februari 2016, 14:21

Ben er inmiddels achter! Boosdoener is de app Android system webview. Bij rating over deze app regent het klachten. Lijkt alleen bij HTC voor te komen. Inmiddels update verwijderd en mail doet het weer. Automatische update van deze app uitgezet. Wachten op een goede update.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Leo,

Goed dat je hier een topic over start. Slim dat je al een fabrieksreset hebt gedaan. 🙂

Kun je aan ons laten weten van welk e-mailprogramma en welke e-mailprovider je gebruik maakt? Dat maakt het achterhalen van het probleem wat makkelijker. Heb je ook al geprobeerd om de e-mailinstellingen opnieuw in te stellen en je e-mailadres opnieuw aan te melden in de App?

Ben benieuwd naar je reactie!
Reputatie 2
Ben er inmiddels achter! Boosdoener is de app Android system webview. Bij rating over deze app regent het klachten. Lijkt alleen bij HTC voor te komen. Inmiddels update verwijderd en mail doet het weer. Automatische update van deze app uitgezet. Wachten op een goede update.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Leo,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Gelukkig heb je de boosdoener kunnen vinden. Werkt alles weer naar behoren? Ik denk inderdaad dat het verstandig is om op een betere update te wachten.

Als je nog andere vragen hebt, let me know! 🙂
Reputatie 2
Hi Hajar,

Ja is nu prima. Wel slecht van Google om zo een buggy update plaatsen!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Leo,

Waarschijnlijk doen ze het ook niet expres, maar het is inderdaad niet heel handig! ;)

Hopelijk wordt het snel opgelost, zodat er een goede update komt!
Reputatie 2
Inmiddels is er een update van HTC gekomen zodat alles weet goed werkt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Leo,

Bedankt dat je nog even een update geeft! En natuurlijk goed nieuws dat alles weer goed werkt! 🙂

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.

Reageer