Beantwoord

Emails verwijderen

• 28 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 1894 Bekeken

Ik heb een email app en een Gmail app omdat ik in de email de mails niet kan verwijderen zei mijn zoon waarom gebruik je niet je Gmail?
Dat ging goed tot ik vandaag de emailapp opende toen kwam er een heleboel mail binnen wat oud was en ik krijg het niet weg!
icon

Beste antwoord door Hajar 29 augustus 2018, 10:06

Hi Marion,

Ik gebruik zelf ook de Gmail app. Werkt erg fijn! Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je het wel gesynchroniseerd? De Sync optie kun je aanzetten door de balk met de tijd en de notificaties naar beneden te slepen. Je kan ook proberen je e-mail opnieuw in te stellen. Op onze toestelhulp pagina kun je de telefoon kiezen die jij gebruikt en daaronder kun je de instructie voor e-mail instellen vinden.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marion,

Ik gebruik zelf ook de Gmail app. Werkt erg fijn! Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je het wel gesynchroniseerd? De Sync optie kun je aanzetten door de balk met de tijd en de notificaties naar beneden te slepen. Je kan ook proberen je e-mail opnieuw in te stellen. Op onze toestelhulp pagina kun je de telefoon kiezen die jij gebruikt en daaronder kun je de instructie voor e-mail instellen vinden.

Laat je even weten of het lukt?

Reageer