Beantwoord

Foto overzetten van Huawei P10 naar computer

• 28 februari 2018
  • 3 reacties
  • 8307 Bekeken

hoe download ik de foto s van mijn mobiel, een Huawei P10 l , naar mijn laptop of pc.
icon

Beste antwoord door Johrick 28 februari 2018, 20:39

Hi Kalejojo,

Je hebt verschillende mogelijkheden om de foto's van je telefoon naar je laptop over te zetten!

Je kan er voor kiezen om de foto's in een zogeheten "cloud" te zetten en vervolgens via de computer te openen en te downloaden. In dit geval kies ik voor Google Drive.

Stap 1: Download Google Drive
Stap 2: Open Google Drive
Stap 3: Klik op het plusje rechts onderin en vervolgens op: "uploaden"
Stap 4: Selecteer Galerij in het linkse menu dat je krijgt
Stap 5: Selecteer de foto's die je wilt uploaden

Zo heb je de foto's naar je Google Drive geupload.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Mocht je toch liever niet in de cloud werken laat het dan even weten dan ga ik nog andere mogelijkheden voor je uitschrijven 🙂

Ik wens je nog een fijne avond toe!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Kalejojo,

Je hebt verschillende mogelijkheden om de foto's van je telefoon naar je laptop over te zetten!

Je kan er voor kiezen om de foto's in een zogeheten "cloud" te zetten en vervolgens via de computer te openen en te downloaden. In dit geval kies ik voor Google Drive.

Stap 1: Download Google Drive
Stap 2: Open Google Drive
Stap 3: Klik op het plusje rechts onderin en vervolgens op: "uploaden"
Stap 4: Selecteer Galerij in het linkse menu dat je krijgt
Stap 5: Selecteer de foto's die je wilt uploaden

Zo heb je de foto's naar je Google Drive geupload.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Mocht je toch liever niet in de cloud werken laat het dan even weten dan ga ik nog andere mogelijkheden voor je uitschrijven 🙂

Ik wens je nog een fijne avond toe!
Hoi johrick, heel erg bedankt dat gaat voortreffelijk.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Kalejojo,

Wat fijn om te horen dat het lukt! Ik wens je nog een fijne dag toe en mocht je nog vragen hebben laat ze dan zeker horen op de Community want wij zijn er voor jou! 🙂

Reageer