Beantwoord

Foto's van een kapot toestel halen

• 20 januari 2016
  • 4 reacties
  • 9909 Bekeken

Goedendag,

Mijn telefoon heeft waterschade opgelopen waardoor hij niet meer aan kan, welja, ik kan hem opstarten en het toestel geeft licht, maar het scherm gaat niet aan. Nu heb ik al een aantal foto's van mijn sd kaart gehaald maar er staat ook heel wat op de de telefoon zelf. Hoe krijg ik dit er af?
icon

Beste antwoord door Pilovali 20 januari 2016, 09:33

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat jammer dat je telefoon waterschade opgelopen heeft :(
Je kunt proberen om een USB kabel aan je telefoon en computer te koppelen, en kijken als je je bestanden er vanaf kunt halen.
Als je een vergrendelcode hebt, moet je eerst je toestel ontgrendelen, dat misschien lastig zijn als het scherm niet aan gaat.

Veel succes.
Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat jammer dat je telefoon waterschade opgelopen heeft :(
Je kunt proberen om een USB kabel aan je telefoon en computer te koppelen, en kijken als je je bestanden er vanaf kunt halen.
Als je een vergrendelcode hebt, moet je eerst je toestel ontgrendelen, dat misschien lastig zijn als het scherm niet aan gaat.

Veel succes.
Groet,
Beste Pilovali,

Dit werkt helaas niet. Mijn telefoon blijft niet lang genoeg aan om bestanden over te brengen, ook herkend mijn pc mijn telefoon niet meer.
Reputatie 6
Badge +17
Beste Pilovali,

Dit werkt helaas niet. Mijn telefoon blijft niet lang genoeg aan om bestanden over te brengen, ook herkend mijn pc mijn telefoon niet meer.

Aii... dan valt er helaas weinig aan te doen.
Als je computer de telefoon niet herkend, is je toestel 'te ver heen'. Sorry.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Esvee,

Wat balen dat je toestel waterschade heeft opgelopen! Ik zie dat Pilovali je al heeft geholpen (dankjewel!). Jammer dat het niet heeft geholpen. Helaas is er geen andere mogelijkheid. Ik zie in het systeem dat je net verlengd hebt met een nieuwe toestel. Hopelijk gaat het niet om je gloednieuwe telefoon?

Mocht je je toestel wel weer willen gebruiken, dan kun je deze aanbieden ter reparatie. Heb je het toestel via T-Mobile gekocht? Dan kun je dat doen via deze pagina. Als je je toestel via een andere partij hebt aangeschaft, kun je met hen contact opnemen.

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten. We helpen je graag!

Reageer