Beantwoord

Foto's verdwenen van mijn telefoon

• 21 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 2592 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een LG G6. Op dit moment ben ik op vakantie en heb ik gister veel foto's gemaakt. Deze worden opgeslagen op mijn Mirco sd kaart (en ik heb geen cloud dingen). In de avond wou ik nog een paar foto's maken maar de camera gaf aan dat die niet opgeslagen kon worden. Heb er een aantal verwijderd want ik dacht wellicht is het geheugen vol. Vanochtend werd ik wakker, keek nog even naar de foto's. Leg mijn telefoon weg en later keek ik nog een keer: ALLE FOTO'S VAN GISTEREN WEG. Ze staan niet in mijn prullenbak en ik kan ze niet terug vinden op de micro sd kaart. Ik heb ze sowieso niet verwijderd. Heb de telefoon meermaals opnieuw opgestart, heb de sd kaart er uit gehaald en er weer ingestopt maar die foto's komen maar.niet terug. Ook had ik gisteravond een aantal foto's verwijderd maar die stonden vandaag gewoon weer in de galerij.

Ik baal echt en ik hoop heel erg dat ik die foto's terug kan krijgen. Elke tip is welkom!
icon

Beste antwoord door David 24 augustus 2017, 10:20

Hoi Oenis,

Het zijn dus alleen de foto's op de SD-kaart? Wat onwijs zonde zeg! :S

Er is niet heel toevallig in de nacht een back-up van de bestanden gemaakt? Je bent nu weliswaar op vakantie, maar je kunt nog proberen of je met een programma als Recuva nog wat terug kunt halen. Het is een beetje een laatste redmiddel, maar het is natuurlijk het proberen waard! Ik hoop echt dat je de foto's nog terug kunt halen! Ik zou voor de zekerheid in ieder geval ruimte maken op het interne geheugen, want de SD-kaart lijkt niet helemaal meer voldoen.

Laat je weten of je nog enige vooruitgang hebt geboekt?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Oenis,

Het zijn dus alleen de foto's op de SD-kaart? Wat onwijs zonde zeg! :S

Er is niet heel toevallig in de nacht een back-up van de bestanden gemaakt? Je bent nu weliswaar op vakantie, maar je kunt nog proberen of je met een programma als Recuva nog wat terug kunt halen. Het is een beetje een laatste redmiddel, maar het is natuurlijk het proberen waard! Ik hoop echt dat je de foto's nog terug kunt halen! Ik zou voor de zekerheid in ieder geval ruimte maken op het interne geheugen, want de SD-kaart lijkt niet helemaal meer voldoen.

Laat je weten of je nog enige vooruitgang hebt geboekt?
Voor zo ver ik kan zien is dat niet het geval.. Helaas
Reputatie 7
Badge +9
Oh nee! :(

Zijn de foto's toevallig opgeslagen in het interne geheugen? Meestal spring de opslaglocatie automatisch naar intern als de SD vol is.