Beantwoord

Foutcode bij updates

Hoi,
Er zijn op mijn nokia lumia 820, 4 updates in de store beschikbaar.
Nu wil ik deze downloaden en krijg sinds 3 dagen de zelfde foutmelding:

Er is een probleem bij het uitvoeren van uw verzoek. Probeer het later opnieuw.
Foutcode: 80048823

In het verleden had ik hier geen last mee en werkten de updates prima.
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Alvast bedasnkt
icon

Beste antwoord door Roytje87 11 augustus 2013, 15:37

@xdirkx

Welkom op het forum! :)

Ik heb even gegoogled voor je en zag op sommige fora staan dat personen last begonnen te krijgen nadat zij online hun Hotmail/Outlook wachtwoord hadden gewijzigd maar dit niet ook op hun toestel hadden veranderd. Wellicht hetzelfde probleem bij jou?

Probeer je alle apps in een keer te updaten? Wat gebeurt er als je app voor app update? Is er dan een bepaalde app die voor problemen zorgt?
Op het Nokia discussie-platform wordt dit namelijk genoemd als een van de fouten. Gebruikers resetten hun toestel naar fabrieksinstellingen waarna het probleem ook direct verholpen is. Het is rigoreus, maar helpt wel blijkbaar.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
@xdirkx

Welkom op het forum! :)

Ik heb even gegoogled voor je en zag op sommige fora staan dat personen last begonnen te krijgen nadat zij online hun Hotmail/Outlook wachtwoord hadden gewijzigd maar dit niet ook op hun toestel hadden veranderd. Wellicht hetzelfde probleem bij jou?

Probeer je alle apps in een keer te updaten? Wat gebeurt er als je app voor app update? Is er dan een bepaalde app die voor problemen zorgt?
Op het Nokia discussie-platform wordt dit namelijk genoemd als een van de fouten. Gebruikers resetten hun toestel naar fabrieksinstellingen waarna het probleem ook direct verholpen is. Het is rigoreus, maar helpt wel blijkbaar.
Reputatie 4
@ xdirkx

Wat een vreemde melding.. Kan je wat met de uitgebreide tip die Roytje87 geeft? Ik hoor graag van je of het probleem is verholpen!

@ Roytje87

Wat een volledig antwoord zeg!! 😉
Reputatie 3
@WillemE

Probeer mijn best te doen. 😉
Reputatie 1
Ooit erover na gedacht een hardreset uit te voeren?

Reageer