Beantwoord

foutmelding 403


Ik krijg als ik een app wil downloaden elke keer de foutmelding 403.
hoe kan ik dit voorkomen en of wat is de oorzaak hiervan???
icon

Beste antwoord door Anthonies 11 februari 2014, 20:37

Goede avond jetski,


Wat vervelend dat je dit probleem ervaart.. :( 
Zo te zien is dit probleem bij meerdere mensen op dit moment.

Heb je het volgende ook al probeerd?

  1. Annuleer de download en start deze opnieuw.
  2. Start je toestel opnieuw en probeer de app nogmaals te downloaden.
  3. Probeer uw download(s) uit te voeren via zowel draadloze als mobiele netwerkverbindingen. (Denk er wel om dat je een bundel hebt voor Mobiel Internet en dat dit meer mb's vraagt dan bij normaal gebruik.)

Mocht één van deze opties niet het juiste resultaat bieden, maak dan gerust weer gebruik van het T-Mobile Forum! 😉

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
@ronin1966
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Is dit bij elke app die je download of bij één bepaalde app? En om welk type toestel gaat het?
ik heb het zelfde probleem net mn sony terug van sony zelf en kan geen apps downloaden fout 403
Ik heb sinds vandaag een nieuwe samsung galaxy s4 mini en krijg deze foutcode ook.

Wie weet een oplossing hiervoor?
Reputatie 3
Goede avond jetski,


Wat vervelend dat je dit probleem ervaart.. :( 
Zo te zien is dit probleem bij meerdere mensen op dit moment.

Heb je het volgende ook al probeerd?
  1. Annuleer de download en start deze opnieuw.
  2. Start je toestel opnieuw en probeer de app nogmaals te downloaden.
  3. Probeer uw download(s) uit te voeren via zowel draadloze als mobiele netwerkverbindingen. (Denk er wel om dat je een bundel hebt voor Mobiel Internet en dat dit meer mb's vraagt dan bij normaal gebruik.)

Mocht één van deze opties niet het juiste resultaat bieden, maak dan gerust weer gebruik van het T-Mobile Forum! 😉
Dag Anthonies,

Bedankt voor je antwoord. Probleem opgelost!!!
Reputatie 3
Goed om te lezen dat het probleem is opgelost! :)

Welke optie heeft bij jou geholpen?

Reageer