Beantwoord

Foutmelding android.process.acore is onverwachts gestopt

• 30 mei 2013
  • 3 reacties
  • 12621 Bekeken

Mijn LG geeft al meer dan een week de foutmelding android.process.acore is onverwachts gestopt.
Ik heb hem al gecontroleerd op de nieuwste android versie, maar hij geeft aan dat ik die al heb.
Vervolgens heb ik mijn telefoon helemaal terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Na 5 minuten gaf hij weer dezelfde fout aan.
Ik krijg de foutmelding als ik mijn telefoonboek wil openen of een nieuw nummer wil toevoegen aan mijn telefoonboek. Dit is dus super vervelend, want ik kan nu geen nummers meer opslaan en geen opgeslagen nummers meer opzoeken om iemand te bellen.
Ook krijg ik de melding soms als ik op het internet ben. Maar gelukkig niet altijd.
Ik heb ook al mijn telefoon gereset door de batterij eruit te halen en de home, volume omhoog-omlaag en de aan/uitknop tegelijk in te drukken, maar niks helpt.
Hopelijk heeft iemand tips!
icon

Beste antwoord door Tom 31 mei 2013, 14:00

@joan1 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend dat je een foutmelding krijgt bij het openen van je contacten. Maak je gebruik van de Facebook applicatie? Is deze foutmelding teruggekomen nadat je de Facebook applicatie hebt gebruikt?

Zou je de cache geheugen van je contactlijst willen wissen? Dit kun je doen via instellingen > apps > Opslag contacten > Cache wissen.

Laat je het even weten?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
@joan1 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend dat je een foutmelding krijgt bij het openen van je contacten. Maak je gebruik van de Facebook applicatie? Is deze foutmelding teruggekomen nadat je de Facebook applicatie hebt gebruikt?

Zou je de cache geheugen van je contactlijst willen wissen? Dit kun je doen via instellingen > apps > Opslag contacten > Cache wissen.

Laat je het even weten?
Ik heb hetzelfde probleem op mijn GalaxyS. Waar vind IK het cache geheugen?
@montagne1965

Welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Beide toestellen gebruiken het Android systeem. Ik verwacht daarom dat deze optie bij de Samsung Galaxy ook onder instellingen - apps - opslag contacten staat.

Reageer