Beantwoord

Foutmelding bij instellen e-mailaccount

Hallo,

Ik heb een blackberry curve 9300. Een aantal weken terug kreeg ik een foutmelding bij het verzenden van een email. Zonder dat ik mijn instellingen had gewijzigd, kon ik geen emails meer verzenden. Ik werd doorgestuurd naar de installatiewizzard. Maar bij het doorlopen van de installatie krijg in, na het invoeren van mijn gebruikersnaam en wachtwoord (op mijn toestel) de volgende foutmelding: 'De gebruikersnaam is ongeldig. Een gebruikersnaam moet minstens 4 tekens lang zijn' .
Mijn gebruikersnaam is mijn email adres en bestaat uit veel meer dan 4 tekens. Ik heb spaties geprobeerd maar ook dan geeft hij dezelfde melding. Gevolg is dat ik al weken geen email meer heb op mijn blackberry toestel..... zeer vervelend.
Ik heb een reset van mijn toestel gedaan, software ge-update, op andere fora gezocht maar niks wil baten, telkens weer diezelfde foutmelding.
Ik kom op andere fora dit probleem wel tegen, met name in Amerika waar de oplossing bij de provider lijkt te liggen....

Zijn er andere mensen met dit probleem, of iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

ALvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Chris076 13 augustus 2013, 09:21

@AlleyCat

Welkom hier op het Forum!

Ik zie dat het account en het toestel niet gekoppeld zijn. Heb je een nieuw/ander toestel of is er een reparatie uitgevoerd?
Ik kan het 'oude' account voor je verwijderen zodat je een nieuwe kunt aanmaken welke gekoppeld is aan het toestel.
Je kunt mij hiervoor een privébericht sturen met jouw telefoonnummer/geboortedatum en een akkoord voor het verwijderen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
@AlleyCat: Dat is een erg vervelend probleem. Klinkt alsof de toegang tot de BIS servers niet meer goed is. Heb je een abonnement of prepaid?
Reputatie 6
@AlleyCat

Welkom hier op het Forum!

Ik zie dat het account en het toestel niet gekoppeld zijn. Heb je een nieuw/ander toestel of is er een reparatie uitgevoerd?
Ik kan het 'oude' account voor je verwijderen zodat je een nieuwe kunt aanmaken welke gekoppeld is aan het toestel.
Je kunt mij hiervoor een privébericht sturen met jouw telefoonnummer/geboortedatum en een akkoord voor het verwijderen.
Beste Chris,

Dank voor je snelle hulp, mijn email probleem is opgelost! Ik kan weer mail ontvangen en verzenden, wat een opluchting!
Met de link die je stuurde heb ik een nieuw account aangemaakt waarna alles weer werkte.  😃
Reputatie 6
@AlleyCat

Heel fijn om te lezen dat jouw probleem is opgelost! Veel plezier ermee! 🙂

Reageer