Beantwoord

Foutmelding dat apps gestopt zijn

• 27 september 2016
  • 4 reacties
  • 2503 Bekeken

Foutboodschap: verschijnt keren per dag.
Helaas Home, Rabobank bankieren, en nog meer meldingen is gestopt. LG G4
icon

Beste antwoord door David 27 september 2016, 16:11

Hey Laura,

Dat klinkt niet best! Heb je nog meer voorbeelden van deze meldingen, bij welke apps dit is bijvoorbeeld?

Zou het kunnen dat dit sinds installatie van een bepaalde app is gebeurd, voor zover je kunt herinneren? Heb je van deze apps de laatste versie op je telefoon staan? Zo niet, zorg dan dat je de laatste updates uitvoert, zodat je de beste versie hebt.

Mocht dit geen effect hebben, dan raad ik je aan om een fabrieksreset uit te voeren op je telefoon, zodat je telefoon even helemaal schoongemaakt wordt. Zorg er wel voor dat je een back-up maakt van je gegevens, zodat je niets kwijtraakt. In onze Toestelhulp vind je de handleidingen om deze procedures uit te voeren. Test ook even hoe het werkt voor je de back-up weer terug zet. Als het dan goed werkt kan het goed zijn dat er een app is die deze problemen veroorzaakt.

We horen graag of het gelukt is en als wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat natuurlijk ook graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Laura,

Dat klinkt niet best! Heb je nog meer voorbeelden van deze meldingen, bij welke apps dit is bijvoorbeeld?

Zou het kunnen dat dit sinds installatie van een bepaalde app is gebeurd, voor zover je kunt herinneren? Heb je van deze apps de laatste versie op je telefoon staan? Zo niet, zorg dan dat je de laatste updates uitvoert, zodat je de beste versie hebt.

Mocht dit geen effect hebben, dan raad ik je aan om een fabrieksreset uit te voeren op je telefoon, zodat je telefoon even helemaal schoongemaakt wordt. Zorg er wel voor dat je een back-up maakt van je gegevens, zodat je niets kwijtraakt. In onze Toestelhulp vind je de handleidingen om deze procedures uit te voeren. Test ook even hoe het werkt voor je de back-up weer terug zet. Als het dan goed werkt kan het goed zijn dat er een app is die deze problemen veroorzaakt.

We horen graag of het gelukt is en als wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat natuurlijk ook graag!
Dank voor reactie.
Mijn telefoon is 8 wekjen geleden weer terug gekomen van fabriek iWas helemaal vastgelopen. Er is van alles vernieuwd. Geheugen is slechts voor 25 procent gevuld. Heb mi der apps erop gezet. Weet niet mer welke app dit te maken zou kunnen hebben. Kan het iets met Home launcher bij scherinstellingen te maken hebben?. Telefoon doet het wel maar gaat gewoon niet naar de home page en geeft dan die boodschap. Gek hoor. Sinds een oaar dagen heel veel keer per dag. Moet zoeken welke app ik er sinds kort opgezet heb.
Ik heb de onlangs geinstalleerde clean my android app verwijderd. Foutboodschap nu weer minder frequent.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Laura,

Voor ons is het lastig om te bepalen om welke app het zou gaan die problemen veroorzaakt. Er zijn inderdaad wel voorbeelden bekend dat Home Launcher deze melding geeft.

Wel goed om te zien dat je in ieder geval al een vermindering van de melding merkt. Hoe vaak gebeurt het nu nog?

Reageer