Beantwoord

Foutmelding downloaden app Android market

• 25 mei 2011
  • 6 reacties
  • 2784 Bekeken

Als ik via Market me probeer aan te melden lukt dat niet. Ik krijg het bericht dat er geen betrouwbare gegevensverbinding tot stand kan worden gebracht. Maar ander internet werkt wel. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Ries 25 mei 2011, 17:49

@Daan84
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Wil je het volgende eens proberen?
► Open de youtube app, druk op de menu-knop en kies "mijn account".
► Log daar in met je Google account die dan word toegevoegd en de android market zou weer moeten werken.

Wil je laten weten of de tip werkt?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
je hebt wel een g mail acount neem ik aan anders kom je zoiezo niet in de market?
Reputatie 5
@Daan84
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Wil je het volgende eens proberen?
► Open de youtube app, druk op de menu-knop en kies "mijn account".
► Log daar in met je Google account die dan word toegevoegd en de android market zou weer moeten werken.

Wil je laten weten of de tip werkt?
Ja, de tip heeft gewerkt.

Reputatie 6
@Daan84
Top dat de tip heeft gewerkt! :)

Wil je de reactie van Ries markeren als antwoord, zodat het topic op beantwoord staat en andere leden kunnen zien dat dit is opgelost?
hallo,

ik heb ook via youtube ingelogd, het google account is nu wel toegevoegd. alleen als ik nu naar de android market wil, krijg ik het bericht: 'let op: er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw'. kan het er aan liggen dat ik nog een prepaid simkaart heb? en komt het goed als ik een internet abonnement neem? ik gebruik nu namelijk de wifi van thuis.

groetjes lisanne
Beste Lisanne,

ik denk niet dat het aan het internet ligt, maar waar het wel aan ligt weet ik ook niet. Het gevolg van mijn inloggen via youtube is dat ik daar nu geen toegang meer heb en steeds een aanmeldscherm krijg. Als ik daar de googleaccount gegevens invoer, werkt het niet.

Groeten

Reageer