Beantwoord

Foutmeldingen LG G4 na update februari 2016 naar Android 6.0

• 7 maart 2016
  • 8 reacties
  • 1074 Bekeken

Helaas Android gestopt, internetbankieren gestopt of Mymail gestopt.

Helaas Android gestopt, internetbankieren gestopt of Mymail gestopt. Deze boodschap verschijnt regelmatig en dan is de applicatie waarin je bezig was meteen afgesloten.
Ben ik de enige of zijn er meer mensen die dit probleem hebben. Telefoontoestel is van november 2015.
icon

Beste antwoord door Sam- 7 maart 2016, 14:41

Hoi Laura,

Wat vreemd dat je deze meldingen te zien krijgt.

Sinds wanneer heb je hier last van? Zou je een kijkje willen nemen op deze pagina? Hierin staan een aantal tips die je kan uitproberen om dit op te lossen.

Zou je ons willen laten weten of het is gelukt? Ik ben erg benieuwd.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Laura,

Wat vreemd dat je deze meldingen te zien krijgt.

Sinds wanneer heb je hier last van? Zou je een kijkje willen nemen op deze pagina? Hierin staan een aantal tips die je kan uitproberen om dit op te lossen.

Zou je ons willen laten weten of het is gelukt? Ik ben erg benieuwd.
LG G4 L 815 telefoon van november 2015.
Ik heb er last van sinds de laatste update van 3 februari 2016 naar Android 6.0. Ik weet niet welke tips en trucs voor mij van toepassing zijn. Heb ik lollipop of marshmallow? Bij lollipop heeft het betrekking op Android 5 en niet op Android 6. Marshmallow laat wel Android 6 zien. Moet ik nu opeens Android Marshmallow installeren? Dan komen er toch weer extra Marshmallow gerelateerde apps op de telefoon.
Er is toch wel een link naar een Nederlandse site? Ik wil gewoon weten waarom die foutboodschappen notabene na een update constant verschijnen. Mijn geheugen is niet vol. 19 GB van 32 GB gebruikt.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Laura,

Het schijnt dat Issam al flink had gespeurd om deze Engelse site te vinden, een Nederlandse konden we helaas niet op de kop tikken..

Wat betreft de software: met 6.0 heb je Marshmallow, geen Lollipop. Had je de apps die het veroorzaken al eens opnieuw geïnstalleerd? Als dit allemaal niets oplevert, kun je ook nog een fabrieksreset uitvoeren. Bij issues met updates raden we dit ook altijd aan, maar zorg er wel voor dat je een back-up van je gegevens maakt. Hoe dat moet staat ook in de link naar toestelhulp.

Laat even weten wat dit allemaal heeft opgeleverd, Laura! 🙂
Hallo heb ook problemen met mijn lg g4.
Aangeschaft bij Verlenging bij een abonnement van. T Mobile.
Heb deze mobiel sinds 28 februari 2016.
Na de upgrade naar Android 6.0
Gaf deze Direct problemen met de vaste camera. App. En dan de eerste keer. Van de dag dat dit gebeurd bij het inschakelen van. De telefoon elke dag.
Dan start hij opnieuw op.
Ook andere apps zoals Internet bankieren, mail accounts of Facebook.
Wordt heel snel warm bij laden.
Terug gezet naar fabrieksinstellingen
Weer hetzelfde probleem.
Hij doet het nu ook al steeds vaker bij het opstarten en gaat dan paar seconden later ineens opnieuw opstarten.
https://www.droidapp.nl/nieuws/lg-g4-series-bootloop-problemen-reactie/

https://www.allaboutphones.nl/lg-erkent-bootloop-probleem-g4/

http://forums.androidcentral.com/ask-question/558012-lg-g4-camera-error.html

Deze pagina's heb ik al geprobeerd
Reputatie 7
Badge +20
Hi feanfamke,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat jouw toestel ineens ook zulke kuren vertoont na een software update. Ook jammer dat een fabrieksreset niet niet heeft geholpen. Ik zie dat er op deze pagina wordt aangegeven dat dit een bekend probleem is bij LG. Daarom bieden zij hun klanten ook aan om de kosteloos te repareren. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om je toestel ter reparatie aan te bieden bij ons. Dit kan telefonisch, via My T-Mobile of in de T-Mobile Shop.

Laat je ons weten of het lukt?
Inmiddels gisteren mee naar de T mobileshop geweest.
Wordt vandaag opgestuurd naar dynafix.
Om deze na te kijken
Reputatie 7
Badge +15
Hey Feanfamke,

Slim dat je ondertussen langs de T-Shop bent geweest. De aanmelding van je toestel is ondertussen afgerond en bevestigd. Een van de onafhankelijke reparateurs gaat er nu mee aan de slag en als alles volgens planning loopt heb je binnen 2 weken je toestel weer terug.

Wist je al dat je via My T-Mobile op de hoogte kunt blijven van je reparatie? Je kunt daarvoor deze pagina bekijken.

Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt? We helpen je hier graag! 🙂

Reageer