Vraag

G1 blijft hangen op G1 opstart scherm.

• 17 oktober 2010
  • 5 reacties
  • 379 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Vandaag viel mijn telefoon voor de zoveelste keer opeens uit. Niet heel dramatisch, je doet em gewoon weer aan. Maar deze keer ging dat niet. Deze keer bleef hij hangen op het begin scherm waar je het G1 logo ziet. Verder gaat hij niet. Ik kan ook niks doen... Ik hou home+power aan, dat menu komt nooit. Camera+power doet wel iets, maar daar kan ik ook niks doen...

Is mijn telefoon nu kapot?

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 4
Hey Glycerin,

Je toestel hoeft nog niet kapot zijn Het kan zijn dat je software corrupt is.
Je kan het proberen te resetten (je bent dan wel alles kwijt)
Kijk eens bij
toestelhulp voor de mogelijkheden.

Mocht dat niet werken, dan kan je het toestel ter reparatie aanbieden.

Grtjes
Koffiemok
Reputatie 2
Hey, bedankt voor je snelle reactie. Nee, ik ben erg bekend met de G1, heb ook al vaker problemen gehad. Meestal wist ik dan al de oplossing. Normaal zou voor mij nu de oplossing zijn om het toestel op te starten met de "Home" knop aan. Daar kan ik factory reset doen, maar ook dat menu komt niet tevoorschijn. Ik zit gewoon vast op een zwart scherm met de witte G1 letters.
Reputatie 1
@Glycerin

Heb je onlangs de G1 'geroot'. Ik adviseer je om de G1 ter reparatie aan te bieden. In het reparatiecentrum kan de laatste versie firmware worden hersteld. Je kunt je toestel ter reparatie aanbieden via je My T-Mobile account, onder het kopje Toestel en Sim.
Reputatie 2
wat is 'geroot'? me broer heeft er wel iets mee gedaan, maar of dat geroot is weet ik niet. Als het wel zo is, is dan mijn garantie vervallen? (ja zeker)
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb wel eens een G1 moeten maken, met zoiets.

Als je een sd-kaart hebt kan je een "fabrieks" ROM of OS met de SD-kaart inladen.
Deze zijn op veel andere internet fora te downloaden.
IMAGE.NBH +/- 80mb plaats deze direct in de SD kaart en met een een toetsen combo van b.v. "home+power" installeerd hij de fabrieks ROM terug.
Exacte manier zou ik even opzoeken. Maar meeste taiwanese smartphones is het zo.