G1 of iPhone ?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 2
De g1 is idd een waardeloos apparaat, echt een grote miskoop. En hij werd nog wel zo leuk gepresenteerd... in het begin was hij idd wel leuk, maar toen eenmaal het geheugen vol was van apps, de batterij na een halve dag op was, de bluetooth niet werkte en de telefoon gewoon niet meer wordt geupdate als enige van de android telefoons, was de lol er al heel snel af. Ik bedoel, de lak begint er gewoon af te brokkelen en hijzit in een super zachte broekzak zonder sleutels of andere apparaten...
Wil zsm een nieuwe telefoon, maarja zit nog anderhalf jaar an deze vast...
Reputatie 2
ja kan ik me iets van indenken Glycerin
vindt eigenlijk zelfs dat ze heel die telefoon uit de handel moetenhalen
en schadeclaim bij google leggen
niet bij de klanten wij zijn de gedupeerde en google lacht erom
heb ik ook dat de lak afbrokkel heb ik nog nooit op telefoon een andere telefoon gezien
Reputatie 2
Je moet
a. niet altijd op het advies van de verkopers afgaan want die wil alleen verkopen de uitzonderingen daargelaten
b. je moet jezelf ook goed informeren want er is info genoeg over de produkten die je wilt kopen.
c. en als het toestel niet voldoet aan wat het zou moeten doen moet je de provider in gebreke stellen ze hebben dan 3 weken de tijd om de zaak in orde te maken zo niet kan je onder je contract uit zonder kosten.
Sta gewoon op je rechten en laat je niet afschepen met smoesjes waar de providers heel erg goed in zijn.
Succes er mee.
Reputatie 2
Ik heb zelf de iphone, en ik moet zeggen vind hem geweldig. elk progamma valt wel een mouw aan te passen. achtergrond foto`s is mogelijk . tijdens toetsenblokade zie je hem.
kwa toetsen bord is het mogelijk, een stylus pen te kopen via www.iphonehoesjes.nl

2 punten wat mij tegen vallen zijn tijdsduur batterij, en niet gebruik kunnen maken van bleutooth. naar een ander merk telefoon. overigens wel leuke applicaties te downloaden. Ook voor zoek een pin automaat, bank zaken I supermarkt. etc etc..en bij mij werkte het prima allemaal.
zo wel gratis als betaal baar. internet ook perfect werkt vrij snel.

ik heb me abbo verlengd , en nu een nokia n97 mini.
Als keuze kwa optimaal internet kies ik voor de iphone..

En het progamma van aindriod. staat wel goed beschreven, ben zelf niet zo bekend met toestel I Google

Succses,