Vraag

Gaat T-Mobile dit toestel aanbieden?

• 10 maart 2010
  • 43 reacties
  • 4019 Bekeken

Ik mag 31 maart mijn abbonoment verlengen..WOEHOEEE maar wat zijn de verwachte telefoons?? van maart.
En gaan jullie de HTC LEGEND leveren??
En.. als ik die BB 8900 zou willen kan ik dat dan nu bestelle dat ik hem de 31ste binne heb want ik heb gehoord dat t-mobile echt RUK is met het leveren van toestellen.
Vriendin van mij had een HTC HD2 besteld na 8 weken pas binnen :S en dat wil ik voorkomen

This topic has been closed for comments

43 reacties

Reputatie 2
Ik zal gewoon wachten op de HTC Desire, vele malen beter dan de HTC legend, komt in april uit!
Reputatie 2
Beste mensen.
Eind januari kan ik mijn abonoment verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken.
Nu heb ik de Google nexus of HTC Desire Z op het oog. Nu vroeg ik me af of Tmobile eind Januari de Google nexus kan leveren. Ook vraag ik me af of de android 2.2 versie die op de HTC Desire zit ook up te graden naar de 2.3 is?
Hopelijk kan iemand me helpen, want het zal mijn zoektocht voor Januari wat makkelijker maken.
Reputatie 2
Overigens ik bedoel de Google Nexus S
Reputatie 2
Ben zeer benieuwd of en wanneer T-Mobile NL de nieuwe Google Nexus S http://www.google.com/phone/detail/nexus-s gaat leveren... begin maart loopt mijn contract af en deze vraag zal mede bepalend zijn welke mijn volgende provider wordt...

Als T-Mo medewerkers dit lezen mogen zijn ook reageren... 😉
Reputatie 2
Is hier al meer over bekend?
Reputatie 2
Voor mensen die dit toestel in de gaten (willen) houden, is dit wellicht een handige plek:
http://tweakers.net/pricewatch/271721/google-nexus-s.html
Reputatie 2
Ik zie de t-mobile text vairy 2, alleen bij de abonnomenten telefoons staan. is deze in de winkel ook te kopen als prepaid telefoon?
Reputatie 6
@Basbusscher
Het toestel is ook als PrePaid beschikbaar.
Reputatie 2
Vandaag ben ik ff bij de Tmobile shop geweest en daar werd me verteld dat ze hem eind februari leveren.
Reputatie 2
Komt de dell streak bij tmobile beschikbaar?
Reputatie 2
Beste mensen van T-Mobile,

Is het mogelijk om een Garmin-Asus N
Reputatie 6
@Halil1986
Bij T-Mobile is hier niets over bekend.
Reputatie 7
@timmyu
Hier is bij ons niets over bekend.
Reputatie 2
Beste T-mobile mensen,
vanaf wanneer is de Samsung Galaxy S II beschikbaar bij een abonnement ? Ik wil namelijk graag mijn abonnement verlengen, maar dan wel met een tof toestel ^^.
Mvg,
Jeroen
Reputatie 2
Beste T-mobile,

Hierbij even een vraagje met betrekken tot alle telefoons die zijn aangekondigd op de World Mobile Congress. Hebben jullie al een idee welke High-End telefoons/smartphones jullie gaan leveren?
Hiermee bedoel ik de volgende telefoons:

Samsung Galaxy S2
Sony ericsson Arc, neo, play
LG optimus 3d en 2X, Black
HTC diversen

Tevens is de Google nexus 2 (samsung) ook al uit, komt deze ook in jullie assortiment? Mijn abonnement loop namelijk 3 april af dus ik kan weer wat nieuws uitzoeken en ik en vele andere zijn vast wel benieuwd welke telefoons we kunnen verwachten.
Reputatie 6
@durftevrage

Op het ogenblik is er nog geen datum bekend, het beste kun je de website in de gaten houden voor meer informatie
Reputatie 6
@timvanthag
Alle toestellen die je in je post hebt geplaatst gaan door T-Mobile aangeboden worden, behalve de LG Optimus Black en de Google Nexus S. Over deze toestellen is helaas nog niets bekend. De toestellen zullen van het 2e kwartaal worden aangeboden (onder voorbehoud).
Reputatie 2
Wanneer zal deze in het assortiment van t-mobile komen? hij is al lang in nederland.
Reputatie 2
Kijk dat is goed om te horen,
Het wou eerder nog wel is voorkomen dat andere providers veel meer van dit soort telefoons in het assortiment hadden..

Maar t-mobile is goed bezig! zullen zeker veel klanten blijven en nieuwe komen als jullie snel die Galaxy S2 en optimus 3d en 2x gaan leveren, Worden TOP toestellen!
Reputatie 2
Komt hij dan ook online beschikbaar, of alleen in de shops?
Reputatie 6
als die geleverd word is het ook online
De HTC Desire krijgt de 2.3 update deze zomer.
Reputatie 2
Is T-Mobile van plan om de Motorola Atrix aan te gaan bieden in Nederland? En zo ja, wanneer wordt deze dan geintroduceerd?

Nu is er enkel de Motorola Defy beschikbaar, maar ik mis een 'verfijnde' variant van dit toestel zoals de Atrix.
Reputatie 2
Vandaag ben ik ff bij de Tmobile shop geweest en daar werd me verteld dat ze hem eind februari leveren.

... behalve de LG Optimus Black en de Google Nexus S. Over deze toestellen is helaas nog niets bekend. De toestellen zullen van het 2e kwartaal worden aangeboden (onder voorbehoud).

Even voor de duidelijkheid, T-Mobile gaat dus niet (online?) de Nexus S aanbieden? Dan toch maar eens gaan nadenken over Vodafone: http://www.vodafone.nl/shop/telefoon/telefoons/cat16170003/google-nexus-s/sku51790069/. Zat eigenlijk wel te wachten op dit toestel.
Reputatie 5
@trippleM

Vooralsnog zal T-Mobile de Google Nexus S niet in het assortiment opnemen.

@Nuvolari

Ik heb direct navraag gedaan wat betreft de Motorola Atrix. Zodra ik hier antwoord op heb laat ik je dit weten.