Vraag

Gaat T-Mobile dit toestel aanbieden?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

43 reacties

Reputatie 2
@Aeon
Bedankt voor het antwoord!
Reputatie 2
@Aeon
Bedankt!
Reputatie 5
@trippleM
@Nuvolari

Geen dank! :)

Ik heb overigens terugkoppeling ontvangen over de Motorola Atrix en moet je helaas teleurstellen. Dit toestel zal in Nederland pas in het 3de kwartaal van dit jaar gaan worden uitgebracht waardoor er bij T-Mobile nog niet bekend is of we dit toestel in ons assortiment opnemen.
Reputatie 2
@AeonErg jammer, maar desondanks bedankt voor de supersnelle reactie.Hopelijk ziet T-Mobile wat in dit (naar mijn mening) top Androidtoestel.
Reputatie 2
Hoi,
Wanneer zal de Nexus S via t-mobile verkrijgbaar zijn? Ik zag op de website van Vodafone dat hij daar al verkocht wordt maar twijfel nog of ik wil overstappen naar een andere provider. Ook zal ik op grote verzamel websites zoals gsmweb al wel aanbiedingen met T-mobile maar waarom staat dat nog niet op jullie eigen website?
Bvd,E.
Reputatie 2
Dit vraag ik me ook al een heleeee lange tijd af..
Reputatie 3
Heb je de nieuwe (per volgende maand) tarieven van de t-mobile i abbonementen al gelezen?

Doe dat dan maar even.

Doe ze de groeten bij vodafone 😉
Reputatie 2
Hallo kan iemand mij vertellen of T-mobile ook de Sony Ericson Xperia Pro en of de Neo kan leveren met een Abonnement

bvd groetjes peco2
Reputatie 6
@peterzand
Alle toestellen die binnenkort door T-Mobile in het assortiment komen, kun je vinden op de T-Mobile website.
Reputatie 5
@enileve
@ib000ww

Zoals reeds is aangegeven in dit topic wordt de Google Nexus S niet in het assortiment opgenomen bij T-Mobile (onder voorbehoud).
Reputatie 2
Ik ben al jaren een abonee van T-mobile en nu wil ik mijn abonnement verlengen met een Nexus S...Vodafone biedt dit toestel aan, en vandaag zag ik op gsmwijzer dat er wel Nexus S met een 1-jaar abonnement van T-mobile wordt aangeboden.... Mijn vraag @Aeon: waarom zeggen jullie dat Nexus S niet in het assortiment wordt opgenomen? Van welke provider is Nexus S dan aangeboden op gsmwijzer?
Alvast bedankt!
Reputatie 5
@olkinollie

Zoals je aangeeft heb je gezien dat gsmwijzer.nl de Google Nexus S aanbiedt in combinatie met een T-Mobile abonnement. Dit gaat om een externe dealer. Zij kopen hun toestellen en abonnementen apart in en voegen deze vervolgens samen. In ons eigen assortiment via de webshop en T-Mobile shop wordt het toestel niet opgenomen.
Reputatie 2
@Aeon: bedankt voor je uitleg!
Reputatie 2
Is er een manier om T-Mobile op andere gedachten te brengen zodat ik kan upgraden naar de Nexus S via t-mobile (ik heb nu nog een G1)
Reputatie 2
Dank je wel voor het snel antwoord

ik kijk er naar uit

groetjes peterzand
Reputatie 2
Is er een manier om T-Mobile op andere gedachten te brengen zodat ik kan upgraden naar de Nexus S via t-mobile (ik heb nu nog een G1)
Reputatie 4
Vodafone heeft een goede tactiek, ook ik ben hier vorig jaar ingetrapt.
Ze zetten nieuwe telefoons direct op de website als zijnde te koop icm een abonnement.
Het abonnement gaat wel direct in (als je geen nummerbehoud hebt aangevraagd), maar daarna krijg je een email dat de levertijd van het toestel een aantal weken is. Daarna (ongeveer 2 weken gewacht) kreeg ik het advies om een ander toestel uit te zoeken, levering zou namelijk nog wel even duren.
Reputatie 4
Heb je de nieuwe (per volgende maand) tarieven van de t-mobile i abbonementen al gelezen?

Doe dat dan maar even.

Doe ze de groeten bij vodafone ;-)

De nieuwe tarieven zijn dan bijna gelijk aan Vodafone tarieven, alleen Vodafone rond naar boven af per hele minuut, bij T-Mobile betaal je per seconde.
Ik verwacht dat met nieuwe tarieven toestelprijzen omlaag gaan, dus voor mij nog steeds geen optie om over te stappen naar andere provider.