Beantwoord

Garantie op ingang oplader bij HTC sensation XE

• 12 november 2013
  • 2 reacties
  • 555 Bekeken

Goedendag,

Mijn HTC sensation kan niet oplader omdat de ingang waar de oplader in gaat(micro usb/dock connector) kapot is. 2 pinnetjes aan de binnenkant zijn flink verbogen. Valt dit onder de garantie?(productiefout of gebuiksschade?) Bedankt voor het antwoorden alvast!
icon

Beste antwoord door Anne-Marie 15 november 2013, 10:16

@Gamer,

Welkom op het forum!

Ik kan niet bepalen of het defect aan je tioestel onder de garantie valt. Je kunt je toestel ter reparatie aanbieden via een T-Mobile Shop (garantiebewijs meenemen) of via My T-Mobile.

Als het defect niet onder de garantie valt ontvang je een prijsopgave, valt het defect wel onder de garantie, dan wordt je toestel kosteloos gereparareerd.
Bekijk origineel

2 reacties

@Gamer,

Welkom op het forum!

Ik kan niet bepalen of het defect aan je tioestel onder de garantie valt. Je kunt je toestel ter reparatie aanbieden via een T-Mobile Shop (garantiebewijs meenemen) of via My T-Mobile.

Als het defect niet onder de garantie valt ontvang je een prijsopgave, valt het defect wel onder de garantie, dan wordt je toestel kosteloos gereparareerd.
Reputatie 3
Bij HTC heb je 2 jaar garantie op het toestel en 1 jaar garantie op accessoires (b.v. lader, headset, losse accu).
Dus op laadconnector van het toestel zelf heb je 2 jaar garantie.

Reageer