Beantwoord

Gebeld worden met meer tussentijd

• 14 september 2016
  • 9 reacties
  • 187 Bekeken

Acer T02

Het gaat mij vooral om als ik gebeld wordt dat er meer tijd tussen bellen en opnemen zit.
Jannyk
icon

Beste antwoord door jsheikens 14 september 2016, 13:44

Jannyk bedoelt specifiek de rinkeltijd, de duur dat de telefoon overgaat voordat de verbinding verbroken wordt of naar de voicemail gaat, zie ook het dubbele item https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-419/acer-t02-gebeld-worden-271130 😉.
Er zijn wel codes om de rinkeltijd aan te passen voordat deze naar de voicemail gaat - maximaal 30 seconden. Of dit blijft staan nadat je de voicemail hebt uitgezet weet ik niet.

In een oud van T-mobile wordt de code *610 genoemd, maar verder geen uitleg wat er nog meer ingevuld moet worden.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
Wat bedoel je? als je opneemt tot het moment je iemand hoort of als je opneemt en de animatie van je toestel loopt achter?

Ik denk dat je een aantal opties hebt als de build in software je niet bevalt of de functionaliteit valt tegen;
  1. Aanmelden bij Android, kans is klein dat dit gefixed zal worden.
  2. Laatste firmware en software installeren op je telefoon.
  3. Nieuw toestel aanschaffen.
  4. Re-install van je Phone, het kan zijn dat er op de achtergrond andere processes bezig zijn die jou telefoon en bij het opnemen pas merkbaar is trager maken.
  5. Alternatieve dialing app proberen waarmee je kunt bellen/opnemen: *Phone *Drupe *Zero Dialer *Ready Dialer

Hier moet vast iets tussen zitten?
Jannyk bedoelt specifiek de rinkeltijd, de duur dat de telefoon overgaat voordat de verbinding verbroken wordt of naar de voicemail gaat, zie ook het dubbele item https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-419/acer-t02-gebeld-worden-271130 😉.
Er zijn wel codes om de rinkeltijd aan te passen voordat deze naar de voicemail gaat - maximaal 30 seconden. Of dit blijft staan nadat je de voicemail hebt uitgezet weet ik niet.

In een oud van T-mobile wordt de code *610 genoemd, maar verder geen uitleg wat er nog meer ingevuld moet worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi JannyK,

Je kunt dit op deze manier aanpassen:
"Je kunt het aantal seconden ook zelf instellen, waarbij je kiest tussen 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden. Voer hiervoor de volgende code in alsof u belt (zonder spaties).

**61*+31624 uw tiencijferige telefoonnummer *11* aantal seconden #
Sluit af met de beltoets."

Laat je weten of het gelukt is? 🙂
Dat is dus dezelfde code als het verlengen van de doorschakeltijd naar de voicemail.
Werkt dit ook wanneer je de voicemail hebt uitgeschakeld? Of gebruik je dan de code *610 met iets erachter?
(Dit heb ik niet kunnen achterhalen op basis van de fora/google, zie ook mijn vorige reactie ;))
Hallo forum ik heb de voicemail uit. Maar als iemand mij belt gaat hij heel snel over in dat ik niet opneemt terwijl ik wel bezig bent bv om de telefoon te pakken en op te nemen. Maar voor je het weet spreekt de dame al weer in dat ik niet opneemt zo snel.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi jannyk,

Heb je al naar bovenstaande tips gekeken? Is het gelukt met de rinkeltijd aanpassen met de code die David gaf? Als we je nog kunnen helpen, laat het gerust weten!
Nee, er kan maar maximaal maar 20 seconde tussentijd in dus bedankt voor het reageren hierop.
Ik laat het verder hierbij.

Jannyk
En de andere topic met gebeld worden met meer tussentijd kan verwijderd worden srr voor de meerdere topics. Is po gedaan.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Janny,

Je kunt kiezen voor een maximum van 30 seconden, is dat voldoende? 🙂 Laat je even weten of het is gelukt? Anders helpen we je graag!

Reageer