Beantwoord

Gebeld worden op Huawei p9

• 2 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 497 Bekeken

hallo
ik heb een huawei p9 lite maar als ik muziek luister en ik word gebeld dan krijg ik een berichtje van je hebt en gemiste oproep ik kan dan op dat moment niet zien als ik gebeld word ook is dit een probleem als me geluid aan staat en ik ben op fb bezig en iemand belt mij zie ik dit niet later krijg ik dan een sms binnen je hebt een gemiste oproep en ze krijgen een voicemail dt klopt niet want me telefoon staat aan en op geluid wat kan ik hier zelf aan doen en kunnen jullie me hier bij helpen ?
icon

Beste antwoord door Amy 3 oktober 2016, 15:24

Hi Denise134,

Welkom terug op het forum! :)

Vreemd dat dit gebeurt zeg!! Krijg jij helemaal geen melding van dat je een telefoontje krijgt? Gaat dit wel goed als je geen muziek aan het luisteren bent of op FB zit en je andere apps gebruikt? Heb je verder wel een stabiel netwerk? De dekking ziet er op jouw locatie namelijk prima uit.

Zou je eens willen proberen of het wel allemaal normaal werkt als je de apps waarbij dit voorkomt eens verwijderd? Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar! Je zou het toestel ook nog terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen daar lees je meer over in dit forumtopic.

Ik ben benieuwd naar je reactie Denise! Houd je ons op de hoogte hier? :8
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Denise134,

Welkom terug op het forum! :)

Vreemd dat dit gebeurt zeg!! Krijg jij helemaal geen melding van dat je een telefoontje krijgt? Gaat dit wel goed als je geen muziek aan het luisteren bent of op FB zit en je andere apps gebruikt? Heb je verder wel een stabiel netwerk? De dekking ziet er op jouw locatie namelijk prima uit.

Zou je eens willen proberen of het wel allemaal normaal werkt als je de apps waarbij dit voorkomt eens verwijderd? Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar! Je zou het toestel ook nog terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen daar lees je meer over in dit forumtopic.

Ik ben benieuwd naar je reactie Denise! Houd je ons op de hoogte hier? :8
Hallo Amy
Na dat ik muziek luister en de muziek afsluit krijg ik een berichtje je hebt er gemiste oproep als ik op fb zit en iemand belt my zie ik dit niet krijg dan een sms je hebt een gemiste oproep internet verbinding is goed het werkt niet als ik het verwijderd
En als ik geen muziek aan heb of ben op Facebook bezig heb ik het ook dat ik later bericht krijg
Licht het niet aan t-mobile
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Denise,

Dat is inderdaad niet handig! Als ik het zo lees, lijkt het erop dat de 'Niet storen' functie aanstaat. Als je de functie 'Niet storen' aan hebt staan, ontvang je alle binnenkomende meldingen, berichten en telefoongesprekken zonder hiervan op de hoogte te worden gebracht. Je telefoon gaat dus niet trillen of maakt geen geluid. Bij een telefoongesprek krijg je dan achteraf een berichtje dat je een oproep hebt gemist. Voor zover even de uitleg wat de functie is :)

Kun je eens bij het homescherm linksboven naar beneden swipen, dan staat er 'bewerken' en daar staat 'Niet storen' tussen. Deze functie kun je uitzetten. Je kunt het ook terugvinden bij jouw instellingen. Stond deze functie inderdaad aan? Werkt alles nu weer naar behoren?

Mocht dit niet helpen, kun je dan eens jouw simkaart in een ander toestel proberen? Gaat jouw toestel dan wel over als je gebeld wordt? En als je een andere simkaart in jouw toestel probeert? Op die manier kunnen we uitsluiten of het misschien aan jouw simkaart of toestel ligt.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer