Beantwoord

Geen contactenweergave bij inkomend gesprek

• 13 juni 2016
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Als iemand mij belt zie ik alleen het telefoonnummer, en geen naam van deze persoon. Dit gebeurt dus ook met bestaande contacten. Als ik kijk naar mijn oproepgeschiedenis dan staan de namen er wel keurig bij. Ik kan nergens vinden waar ik dit aan kan passen.

Mijn toestel:
Motorola X Force
Android:
6.0
icon

Beste antwoord door Sam- 13 juni 2016, 18:47

Hi MartinMoto,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien. :)

Wat vreemd dat je contacten niet worden weergegeven. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat hier de oplossing voor is.

Zou je in de instellingen van je telefoon je google account (synchronisatie) willen loskoppelen en na 15 minuten weer aan willen melden? Ik heb deze tip trouwens gevonden in dit topic. Wellicht vind je hier meer mogelijke oplossingen.

Laat ons weten of het is gelukt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi MartinMoto,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien. :)

Wat vreemd dat je contacten niet worden weergegeven. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat hier de oplossing voor is.

Zou je in de instellingen van je telefoon je google account (synchronisatie) willen loskoppelen en na 15 minuten weer aan willen melden? Ik heb deze tip trouwens gevonden in dit topic. Wellicht vind je hier meer mogelijke oplossingen.

Laat ons weten of het is gelukt!
Helaas niet, ben zelfs wat contacten van de afgelopen twee maanden kwijt. (geen probleem hoor).
Reputatie 6
Badge +17
Hi MartinMoto,

Jammer om te lezen dat het niet is gelukt!

Je kan je toestel nog een keer terugzetten naar de fabrieksinstellingen nadat je een back-up hebt gemaakt. Andere oplossingen ben ik namelijk niet tegengekomen.

Instructies vind je op onze toestelhulp pagina.

Reageer