Beantwoord

Geen email gekregen na aankoop nieuwe telefoon

• 22 augustus 2020
  • 9 reacties
  • 545 Bekeken

Gisteren een nieuwe telefoon gekocht In de t-mobile winkel in Emmen met abonnementverlenging, ik zou een e-mail krijgen met daarin alle gegevens om de telefoon over te zetten, tot op heden nog niets gekregen.

icon

Beste antwoord door Hajar 23 augustus 2020, 10:39

Hi @Micky52 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling goed is gegaan. Je contract is niet zichtbaar op My T-Mobile vanwege een technische fout vanuit ons, maar ik heb je een contractbevestiging gestuurd per e-mail. Daar staat in dat je een 1 GB + 120 min. bellen bundel hebt. Ik weet dat je het hebt laten verhogen naar 1 GB + Unlimited bellen, maar op je eerste bevestiging stond 120 min bellen en dus zie je dat nu ook weer terug. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Micky52 

Welke gegevens overzetten bedoel je precies?

Sorry, ben nog ouderwets bezig geweest, ik dacht dat ik de code nodig had die er in stond om mijn gegevens over te zetten op mijn oude telefoon,maar het is net allemaal gelukt. 4 jaar geleden moest je nog overzetten via de computer. De e-mail zal ik nog wel krijgen

Reputatie 7
Badge +17

Zoiets om al je telefoon gegevens over te zetten krijg je inderdaad niet, dit regel je zelf middels een back up. Een bevestiging zou je nog moeten ontvangen en je contract kun je eenvoudig inzien/downloaden via My T-Mobile.

Nog even: ik heb geprobeerd mijn contract in my t-mobile In te zien, maar daar wordt verteld  dat ik dat in de winkel waar ik mijn telefoon heb gekocht moet vragen, Ook de klantenservice, die ik gebeld heb, zei mij dat, ook heb ik mijn aankoopbon niet gekregen. Nu woon ik 50 km van de winkel vandaan, dus even heen en weer zie ik niet zitten. Ik ben niet de jongste meer en was al blij dat ik mijn telefoon had en de belofte dat ik alles per e-mail zou krijgen. Wel vreemd dat ik mijn contract niet kan inzien op my t-mobile.

Reputatie 7
Badge +17

@Micky52 

Als ik in My T-Mobile kijk onder abonnement & instellingen dan staat er contract downloaden en als ik erop klik dan download ik gewoon mijn contract in pdf formaat.

Er staat  wel iets onder contract, maar dat is mijn naam, telefoonnummer en klantnummer, en vervolgens zie ik dit, ik kan niets downloaden.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Micky52 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling goed is gegaan. Je contract is niet zichtbaar op My T-Mobile vanwege een technische fout vanuit ons, maar ik heb je een contractbevestiging gestuurd per e-mail. Daar staat in dat je een 1 GB + 120 min. bellen bundel hebt. Ik weet dat je het hebt laten verhogen naar 1 GB + Unlimited bellen, maar op je eerste bevestiging stond 120 min bellen en dus zie je dat nu ook weer terug. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten!

Hi Hajar, dank je wel, alles is nu naar tevredenheid.

fijne dag! Groet.

Ook Waqqas bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Reageer