Beantwoord

Geen geluid bij Whatsapp videobellen

Heb geen geluid bij en wattsapp video gesprek wel bij facetime, hoe kan dit en wat kan ik doen ?
icon

Beste antwoord door Hajar 7 juni 2017, 16:49

Hi 2Scaldis,

Hmm dat is vreemd. Werkte het geluid voorhene wel goed bij Whatsapp video? Van welk toestel maak je gebruik? Staat het geluid wel aan tijdens het gesprek? Heb je hem toevallig niet op mute? Heb je geprobeerd Whatsapp te verwijderen en opnieuw te downloaden?

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi 2Scaldis,

Hmm dat is vreemd. Werkte het geluid voorhene wel goed bij Whatsapp video? Van welk toestel maak je gebruik? Staat het geluid wel aan tijdens het gesprek? Heb je hem toevallig niet op mute? Heb je geprobeerd Whatsapp te verwijderen en opnieuw te downloaden?

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.
Om op je vraag antwoordt te geven ja dat werkte en heb vanmorgen de app verwijdert en opnieuw er op gezet , heb nog geen tijd gehad maar wel gevraagd of iemand mij wil bellen met video wattsapp. Weet ik meer laat ik het weten of mijn probleem is opgelost . Dank alvast !
Heb gisteravond geprobeerd om een video gesprek tot stand te brengen wel beeld geen geluid , mijn geluid staat helemaal open . Ga zelf ook nog verder zoeken en informeren maar alle advies is welkom .
Reputatie 6
Badge +16
Hoi 2Scaldis,

Bedankt voor je terugkoppeling!

Jammer dat het nog niet is opgelost. We gaan natuurlijk gewoon door tot het is opgelost. Zou je een poging willen wagen met je originele oordopjes in de telefoon? Als je dan tijdens het videogesprek wel geluid hoort en de andere persoon jou ook hoort dan ligt het aan de speaker van je telefoon.

Probeer trouwens ook een normaal telefoon gesprek op te zetten en de luidspreker functie uit te proberen. Dit kan ook meer duidelijkheid bieden.

Mocht je telefoon wel reageren op oordopjes en verder nooit geluid maken bij een videogesprek of met behulp van de luidspreker functie dan adviseer ik je om een kijkje te nemen in het: 'Hoe voorkom ik een reparatie?' topic.

We zijn erg benieuwd naar je reactie 2Scaldis. 🙂
Heb vanavond een video gesprek gehad en inderdaad het werkt wel met de oortjes , wat ik niet begrijp is dat ik wel kan facetimen zonder oortjes. Ook heb ik een mail gestuurd naar whatsapp en ze hebben meer klachten hierover en er komt een update maar weten nog niet wanneer . Blijf het wel raar vinden , weet niet of jullie nog een andere oplossing kunnen geven , alvast dank .
Gr
Reputatie 7
Badge +20
Hi 2Scaldis,

Zoals je zelf al aangeeft ligt het probleem dus bij Whatsapp. Hopelijk zal het opgelost worden met de update. We kunnen je jammer genoeg geen andere oplossing aanbieden. Hopelijk vind je het niet zo vervelend om met oordopjes te videobellen...:S

Reageer