Beantwoord

Geen internet

• 8 mei 2017
  • 7 reacties
  • 267 Bekeken

sinds zaterdag heb ik geen internet buiten de deur ..ook niet na t uitzetten en weer aan...ook niet als ik wifi uitzet
icon

Beste antwoord door David 9 mei 2017, 12:44

@Anita

In jouw geval gaat het niet om PrePaid, maar om een abonnement. Ik heb even gekeken, maar er is geen betalingsachterstand of blokkade op jouw aansluiting. Daarnaast heb je genoeg MB's over en is het bereik in jouw omgeving erg sterk, dus het zou gewoon moeten werken.

Ik zie ook dat er dataverbruik aanwezig is, al is het niet erg veel. Kun je de instellingen van jouw toestel eens controleren om te kijken of je mobiel internet misschien uitgeschakeld hebt? Van welke telefoon maak je gebruik? In onze Toestelhulp vind je instructies om het mobiele internet in te stellen op jouw toestel. Start jouw toestel ook even opnieuw op voor de zekerheid, dan wordt de telefoon even opnieuw aangemeld op het netwerk.

We horen graag van je of het ondertussen weer goed werkt! :)

@Eviltwin69

Welkom terug, dat is een tijdje geleden!

Het klopt inderdaad wat Matti100 hierboven zegt en ik denk dat hij dit topic bedoelt als "juiste onderwerp": https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/prepaid-aanpassingen-technische-upgrade-278554

Hier staan instructies in om jouw mobiele internet op PrePaid aan de praat te krijgen! Kun je dit eens proberen en laten weten of het dan wel werkt? We helpen je anders graag verder! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

heeft iemand hier ook last van en wat kan ik doen
Reputatie 7
Ik kan ondertussen al bijna 2 weken niet mobiel internetten.
Software is up to date volgens te telefoon.
Data werkt ook niet in een andere telefoon.
Prepaid? Dan zijn er een aantal dingen veranderd. Zoek het juiste onderwerp. Anderen hebben er ook last van. Je moet naar de "landingspagina" en daar opgeven dat je wil betalen per MB.
Reputatie 7
Badge +20
@Anita

In jouw geval gaat het niet om PrePaid, maar om een abonnement. Ik heb even gekeken, maar er is geen betalingsachterstand of blokkade op jouw aansluiting. Daarnaast heb je genoeg MB's over en is het bereik in jouw omgeving erg sterk, dus het zou gewoon moeten werken.

Ik zie ook dat er dataverbruik aanwezig is, al is het niet erg veel. Kun je de instellingen van jouw toestel eens controleren om te kijken of je mobiel internet misschien uitgeschakeld hebt? Van welke telefoon maak je gebruik? In onze Toestelhulp vind je instructies om het mobiele internet in te stellen op jouw toestel. Start jouw toestel ook even opnieuw op voor de zekerheid, dan wordt de telefoon even opnieuw aangemeld op het netwerk.

We horen graag van je of het ondertussen weer goed werkt! :)

@Eviltwin69

Welkom terug, dat is een tijdje geleden!

Het klopt inderdaad wat Matti100 hierboven zegt en ik denk dat hij dit topic bedoelt als "juiste onderwerp": https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/prepaid-aanpassingen-technische-upgrade-278554

Hier staan instructies in om jouw mobiele internet op PrePaid aan de praat te krijgen! Kun je dit eens proberen en laten weten of het dan wel werkt? We helpen je anders graag verder! 🙂
Reputatie 7
Hallo,
Idd lang geleden dat ik op het forum actief ben geweest. Andere situaties, andere prioriteiten.
Maar om terug te komen op mobiel internet met mijn prepaid, deze heb ik intussen veranderd en op standaard tarief uit de belbundel gezet. En doet het weer. Bedankt voor de sturing, van de verandering was ik niet op de hoogte.
Grt,
Erik.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Erik,

Kan gebeuren natuurlijk! Goed dat het nu weer werkt en graag gedaan! 🙂
De gebruikers waren niet op de hoogte omdat Tmobile hen dat niet had gezegd.

Reageer