Beantwoord

Geen internet na sim swap T-Mobile

Sinds kort heb ik een nieuwe Sony Xperia Z3 maar deze heeft een nano sim en moest daarom een nieuwe hebben. Deze is aangeschaft en geactiveerd in de winkel maar nu heb ik helaas geen internet meer. Ik heb al van alles geprobeerd zoals kijken of me internet aan stond en roaming. Telefoon aan en uitgeschakeld, maar niks schijnt te werken.
icon

Beste antwoord door Willem 13 december 2015, 14:27

@ Mheuser

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb je gegevens gecontroleerd en ik zie dat je inmiddels weer gebruik hebt gemaakt van mobiel internet. Diende je de instellingen voor mobiel internet opnieuw in te stellen of lag de oplossing ergens anders?

We horen het graag - ik wens je in ieder geval veel plezier toe met je nieuwe aanwinst, mooi toestel hoor! Ik heb ooit een van zijn voorgangers gehad! 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hi Mheuser,

Kon je met jouw oude toestel en simkaart wel het internet gebruiken?
Wat is de naam van jouw abonnement?

Met een Alleen bellen & sms'en kun je bijvoorbeeld niet internetten. Ongeacht de instellingen op jouw toestel.

Heb je de instelling voor het internet in de toestelhulp ook nagelopen voor het handmatig instellen.
Reputatie 4
@ Mheuser

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb je gegevens gecontroleerd en ik zie dat je inmiddels weer gebruik hebt gemaakt van mobiel internet. Diende je de instellingen voor mobiel internet opnieuw in te stellen of lag de oplossing ergens anders?

We horen het graag - ik wens je in ieder geval veel plezier toe met je nieuwe aanwinst, mooi toestel hoor! Ik heb ooit een van zijn voorgangers gehad! 😉

Reageer