Beantwoord

Geen internet op Huawei P8 Lite

• 20 februari 2018
  • 6 reacties
  • 250 Bekeken

Het bericht op het scherm is NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID . Het toestel heb ik al teruggezet naar fabrieksinstellingen - back up is al gemaakt - maar het bericht blijft maar terugkomen. Wat kan ik nog meer doen?
icon

Beste antwoord door Geerdink 28 februari 2018, 14:53

Geachte Pilovali.
Omdat ik het 'zat' was nog langer met het probleem geconfronteerd te worden, heb ik de mobiele telefoon naar fabrieksinstellingen teruggebracht. (ik had overigens al een back-uo gemaakt). Daarna heb ik alleen de contacten en foto's en video's opnieuw ingeladen en daarna gestopt.
En, een beetje tot mijn verrassing, is het bericht verdwenen. Volgens mijzelf was het een software
probleem wat 'mee geslopen' was in een bericht of iets dergelijks. Omdat ik het bestand 'Berichten
niet overgezet heb is de blokkade op internet ook weg.
Dus de zaak is klaar. En ik kan gewoon weer internet enz. gebruiken op de mobiele telefoon.
Dank voor het mee zoeken naar een oplossing.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Heb je dit op elke website, of alleen op 1 website?
Wat ben je aan het doen als je deze melding krijgt?

Groet,
Dank voor de reactie. Op het moment dat ik op het internet wil krijg ik dit bericht. En dat geldt voor alle websites die ik uit ge test heb. Als ik deze melding krijg dan kan ik niet anders dan dit bericht wegklikken, maar het wijzigt niets. Als ik daarna weer probeer op het internet te komen komt het bericht weer terug.
Groet
Reputatie 6
Badge +17
Maak je dan gebruik van wifi of 4G? Zou je misschien kunnen schakelen tussen een ander netwerk?
Maakt niets uit. Via eigen wifi of wifi bij iemand anders blijft het bericht terugkomen. Ook wanneer alleen via internet getracht een website te bereiken komt deze boodschap op het scherm.
Ik gebruik 4 G.
Dank voor je reactie.
Reputatie 6
Badge +17
Heb je de mogelijkheid om een screenshot te posten? Staat de tijd en datum wel correct op het toestel?
Geachte Pilovali.
Omdat ik het 'zat' was nog langer met het probleem geconfronteerd te worden, heb ik de mobiele telefoon naar fabrieksinstellingen teruggebracht. (ik had overigens al een back-uo gemaakt). Daarna heb ik alleen de contacten en foto's en video's opnieuw ingeladen en daarna gestopt.
En, een beetje tot mijn verrassing, is het bericht verdwenen. Volgens mijzelf was het een software
probleem wat 'mee geslopen' was in een bericht of iets dergelijks. Omdat ik het bestand 'Berichten
niet overgezet heb is de blokkade op internet ook weg.
Dus de zaak is klaar. En ik kan gewoon weer internet enz. gebruiken op de mobiele telefoon.
Dank voor het mee zoeken naar een oplossing.

Reageer