Beantwoord

Geen internet op Sony Xperia Z3

  • 16 november 2016
  • 3 reacties
  • 345 Bekeken

ik heb geen internet op mijn Sony xperiaz3
icon

Beste antwoord door David 17 november 2016, 14:27

Hey Easy,

Hopelijk kunnen we dat gauw voor je oplossen, mobiel internet is toch heel erg handig! :)

Om met de meest simpele suggestie te beginnen: Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Als dit het al zou oplossen, zou dat super zijn natuurlijk! Ervaar je dit probleem sinds kort en heb je het dan overal of op één locatie? In jouw omgeving zie ik op onze dekkingskaart geen bijzonderheden, zoals een slechte dekking, storingen of werkzaamheden.

Kun je ook controleren of de instellingen van jouw Sony goed ingesteld staan? Hiervoor ga je naar Instellingen, vervolgens Datagebruik en dan kun je het mobiele internet aanzetten. Als het goed is staat hier dan een schuifschakelaar aan en zou het moeten werken.

Tot slot wil ik je vragen om jouw simkaart even te controleren. Als deze beschadigd, geknipt of vuil is, dan kan dit er ook voor zorgen dat je problemen met het netwerk ervaart. Je kunt deze dan voorzichtig schoonmaken met een droge doek en vervolgens de sim weer plaatsen in je telefoon.

Hopelijk lukt het je om bovenstaande suggesties jouw probleem op te lossen! We horen graag wat je geprobeerd hebt en of het gelukt is. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Easy,

Hopelijk kunnen we dat gauw voor je oplossen, mobiel internet is toch heel erg handig! :)

Om met de meest simpele suggestie te beginnen: Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Als dit het al zou oplossen, zou dat super zijn natuurlijk! Ervaar je dit probleem sinds kort en heb je het dan overal of op één locatie? In jouw omgeving zie ik op onze dekkingskaart geen bijzonderheden, zoals een slechte dekking, storingen of werkzaamheden.

Kun je ook controleren of de instellingen van jouw Sony goed ingesteld staan? Hiervoor ga je naar Instellingen, vervolgens Datagebruik en dan kun je het mobiele internet aanzetten. Als het goed is staat hier dan een schuifschakelaar aan en zou het moeten werken.

Tot slot wil ik je vragen om jouw simkaart even te controleren. Als deze beschadigd, geknipt of vuil is, dan kan dit er ook voor zorgen dat je problemen met het netwerk ervaart. Je kunt deze dan voorzichtig schoonmaken met een droge doek en vervolgens de sim weer plaatsen in je telefoon.

Hopelijk lukt het je om bovenstaande suggesties jouw probleem op te lossen! We horen graag wat je geprobeerd hebt en of het gelukt is. 🙂
Hallo. Het is weer allemaal goed geregeld, gelukkig heb ik weer Internet... Bedankt voor alles.
Reputatie 7
Badge +20
Mooi zo, Easy! Graag gedaan. 🙂

Reageer