Vraag

Geen LG telefoons?

• 6 juni 2020
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 1
  • is een King Poster
  • 30 reacties

Het valt me op dat er geen enkel LG toestel meer op de website staat. Komen die wel weer terug?

Ik ben met name geïnteresseerd in de LG V60 256GB, zoals de groene concurrent die zakelijk aanbied.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @xnpu 

Heb je het over de LG V60 thinQ 5G? Deze is wel beschikbaar bij de externe dealers en meestal wat goedkoper, dus als je hem via mobiel.nl neemt kan je er ook gewoon een T-mobile abonnement bij nemen of verlengen.

Indien je kiest voor een verlenging en deze gaat later in dan krijg je alsnog het toestel gewoon begin volgende week.

Ik zag trouwens alleen een 128GB variant.

Edit op mobiel.nl is hij nog niet op voorraad, hier wel ; https://www.belsimpel.nl/lg-v60-thinq-5g/blauw/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-unlimited-gb-unlimited-bellen-2-jaar&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4050-2-jaar

Reputatie 1

Die bedoel ik inderdaad, maar dan de 256GB versie zoals het groene monster die op hun website aanbied. (En dan ook nog eens goedkoper dat wat mobiel/belsimpel voor de 128GB versie vragen. Vandaar dat ik op een aanbieding via T-Mobile hoop.)

Reputatie 7
Badge +20

Hi @xnpu 

Momenteel staat die nog niet op de planning. Mochten we die toch gaan aanbieden dan zullen we dat uiteraard delen op de website. Ik hoop dat je verder komt met de tips van Waqqas. 

Reageer