Vraag

geen melding gemiste oproep LG 7 thinq

• 19 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 1898 Bekeken

Ik krijg al aan hele tijd geen melding als ik een gemiste oproep heb. Waar kan dit aan liggen?
Suzanne

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Suzanne,

Heb je misschien wat aan de tips van ShadowLea in dit topic? Dat gaat ook over een Android telefoon. Wellicht helpt het om ook in de LG deze instellingen na te lopen.

Heb je wel bereik op het moment dat de oproep heeft plaatsgevonden?
Hoi Jaimy,

Die had ik gezien, dat gaat over een Samsung toestel met een ander menu. Ook met de handleiding van mijn toestel kan ik niet vinden waar ik dit in de instellingen zou moeten aanpassen.
Suzanne
Badge +7
Hi Suzanne,

Al je een oproep mist, wil je dan dat je toestel dit alleen aangeeft of dat je een sms van T-Mobile ontvangt?
Dat laatste kun je instelling via My T-Mobile.

Het kan ook zien dat je toestemming om notificaties te tonen hebt ingetrokken voor de telefoon app. Dit kun je checken bij de instelling van de apps. Ik heb zelf geen LG G7 dus weet niet waar dit precies staat voor jouw toestel. Iedere Andriod telefoon heeft een afwijkend menu.

groeten,
Robert
Hoi! Ik heb hetzelfde probleem met mijn LG toestel. Is hier al wat meer over bekend? In de instellingen kan ik niets raars vinden.

Adele
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Funkadellie

Heb je wel ingesteld dat je graag een sms ontvangt bij een gemiste roep? Dat kan als volgt;
Bel 1233
Kies optie 9: 'Mailboxinstellingen wijzigen'
Kies optie 1: 'Berichtnotificatie'
# om voortaan een telefonische oproep te ontvangen (door uw eigen nummer) of
9 om voortaan een sms te ontvangen

Ben benieuwd of je zo verder komt!

----

Ik krijg al aan hele tijd geen melding als ik een gemiste oproep heb. Waar kan dit aan liggen?
Suzanne

De oplossing

- instellingen

- apps en notificaties

- app-info

- contacten

- app-notificaties

- zet op "aan"

Reageer