Beantwoord

Geen mobiel internet

• 21 mei 2018
  • 1 reactie
  • 374 Bekeken

Hallo,

Ik heb een t-mobile onbeperkt abonement met een samsung a5 (2017). De A5 is helaas kapot gegaan en toen heb ik mijn sim-kaart in een xperia z5 gestopt. Hier kan ik echter niet verbinden met mobiel netwerk. Als ik de sim-kaart in een samsung s7 stop werkt mobiel internet weer wel. Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt,
Thomas
icon

Beste antwoord door David 22 mei 2018, 12:25

Hoi Thomas,

Het klonk alsof het probleem dan ergens in de instellingen van de Xperia zat. Ik zie dat je hier vandaag ook over hebt gebeld en dat mijn collega geholpen heeft om het internet in te stellen op jouw Sony. Ik neem aan dat dit ook succesvol is geweest? 🙂

Als je nog ergens tegenaan loopt, dan kun je er natuurlijk altijd even onze Toestelhulp op naslaan. Hier staan voor allerlei handelingen stappenplannen, zodat je stap voor stap door de instructies wordt geloodst.

Laat je ons weten of wij je nog ergens bij kunnen helpen? We zitten er klaar voor!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Thomas,

Het klonk alsof het probleem dan ergens in de instellingen van de Xperia zat. Ik zie dat je hier vandaag ook over hebt gebeld en dat mijn collega geholpen heeft om het internet in te stellen op jouw Sony. Ik neem aan dat dit ook succesvol is geweest? 🙂

Als je nog ergens tegenaan loopt, dan kun je er natuurlijk altijd even onze Toestelhulp op naslaan. Hier staan voor allerlei handelingen stappenplannen, zodat je stap voor stap door de instructies wordt geloodst.

Laat je ons weten of wij je nog ergens bij kunnen helpen? We zitten er klaar voor!

Reageer