Beantwoord

Geen netwerk en geen reset mogelijk Huawei router

• 27 juli 2019
  • 2 reacties
  • 537 Bekeken

Ik heb een Wif-router Huawei 5577Cs-321. Hij geeft aan geen netwerk te zien maar heel af en toe herkent de router wat maar na enkele seconden verdwijnt dat weer en is de mededeling van geen netwerk terug. Ik heb geprobeerd het apparaat te resetten maar dat lukt niet (ik kom gewoon niet in het opstartscherm). Zit in het buitenland en mis nu mijn dataverbinding.
icon

Beste antwoord door FraCo 7 augustus 2019, 17:24

Dank je wel. Inmiddels achter mijn eigen fout. Ik had eerder elders op vakantie een preferred supplier ingesteld in de gedachte dat T-Mobile met één provider in Frankrijk afspraken had. Dat blijken er dus meer te zijn. Dus de Huawei bleef maar zoeken, kreeg blijkbaar steeds even contact en viel toen weer uit. De instelling is gewijzigd in automatisch zoeken naar een aanbieder (in plaats van automatisch naar aanbieder x).
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Als het nog aan de order is: Primair zal je moeten kijken of de SIMkaart / het abo, b.v. in een smartphone wel verbinding kan leggen. En kijk wat voor het desbetreffende land de roamin overeenkomst is. Of koop een lokaal SIMkaart.
Dank je wel. Inmiddels achter mijn eigen fout. Ik had eerder elders op vakantie een preferred supplier ingesteld in de gedachte dat T-Mobile met één provider in Frankrijk afspraken had. Dat blijken er dus meer te zijn. Dus de Huawei bleef maar zoeken, kreeg blijkbaar steeds even contact en viel toen weer uit. De instelling is gewijzigd in automatisch zoeken naar een aanbieder (in plaats van automatisch naar aanbieder x).

Reageer