Geen Pop up meldingen whatsapp meer na update

• 28 februari 2020
  • 4 reacties
  • 931 Bekeken

Na een beveiligingsupdate op mijn Android telefoon krijg ik geen pop up meldingen van mijn nieuwe whatsapp berichten, deze staan nu in de meldingen balk. Ik kan dus ook niet meer reageren via de pop up melding, ik moet mijn telefoon dan openen om te reageren. Via verschillende wegen geprobeerd deze pop up meldingen weer aan te zetten, dit krijg ik niet voor elkaar. Bij de instelling van whatsapp staat dat de pop up meldingen niet meer beschikbaar zijn in ue Android-versie…

Iemand een idee hoe ik dit weer in kan stellen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Liinds078 

Ik heb hetzelfde op mijn S9 en als je op internet leest dan heeft iedereen die optie niet, het ligt dus gewoon aan Android 10.

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Liinds078 

Android 10 zeker? Ik was ook verrast dat de popup weg was maar in die popups was wel de inhoud van een bericht te lezen bij een vergrendelde telefoon.

Android 10 zet nog zwaarder in op privacy.

Groet, Folkert

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb inderdaad Android 10. Fijn dat Android zwaar in zet op de privacy, maar we mogen toch wel zelf bepalen hoe we hiermee om willen gaan.. 

Nu maar hopen dat er een nieuwe update komt waarbij we zelf de meldingweergave mogen regelen..

Groet!

Reputatie 7
Badge +13

Het is trouwens ook niet zo handig volgens mij, ik heb liever dat er gewoon een melding komt van 1 nieuwe bericht van .…

Anderen kunnen dan niet zo meekijken maar het is maar kijken of Android zoiets gaan toelaten want privacy staat natuurlijk voorop.

Reageer