Beantwoord

Geen signaal met het T-Mobile netwerk

• 28 september 2017
  • 5 reacties
  • 266 Bekeken

Ik krijg steeds geen signaal in beeld kan alleen via WiFi nog de telefoon gebruiken sim kaart in andere telefoon gedaan en die doet het zelfde ik kan mijn telefoon niet missen en als ik hem bij tmobile inlever ben ik hem bijna twee week kwijt wat te doen?
icon

Beste antwoord door fluxsystem 29 september 2017, 00:33

Hallo Metin.

Wat vervelend zeg!.
Is het mogelijk om een kruistest uit te voeren, dit houdt in dat je de simkaart in een ander toestel doet om te kijken of daarop wel mobiel internet is te ontvangen.
Als dat het geval is, kan het zijn dat je telefoon niet goed geconfigureerd staat om de t-mobile mast te pakken of de chip op het moederbord heeft problemen/stuk.

Hopelijk kan je de test uitvoeren, zodat we er dieper op in kunnen gaan.

Nog een fijne nacht

- Diëgo
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hallo Metin,

Volgens mij is je simkaart kapot. Als je een andere simkaart in jouw toestel doet. Werkt hij dan wel.
Een nieuwe simkaart kan je bestellen via My T-Mobile onder het kopje ''Simkaart en Toestel''. Je betaalt daar eenmalig €5,09. Je kan ook naar een T-Mobile Shop gaan. Daar kost het €10.

- Snotaapje;)
Ik heb al een nieuwe simkaart gekregen hij doet het nog steeds
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Metin,

Heb je hem wel geactiveerd?
Reputatie 4
Badge +6
Hallo Metin.

Wat vervelend zeg!.
Is het mogelijk om een kruistest uit te voeren, dit houdt in dat je de simkaart in een ander toestel doet om te kijken of daarop wel mobiel internet is te ontvangen.
Als dat het geval is, kan het zijn dat je telefoon niet goed geconfigureerd staat om de t-mobile mast te pakken of de chip op het moederbord heeft problemen/stuk.

Hopelijk kan je de test uitvoeren, zodat we er dieper op in kunnen gaan.

Nog een fijne nacht

- Diëgo
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Metin,

Heb je de tips die hierboven genoemd worden, al kunnen uitproberen? Ik ben erg benieuwd wat jouw bevindingen zijn. Aan de hand daarvan kunnen we namelijk kijken hoe we je verder kunnen helpen!

Reageer