Vraag

Geen simkaart

• 12 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Ik zie dat hier wat langer geleden al eerder vragen over zijn gesteld, maar ik kom er toch niet helemaal uit.
Sinds eergisteren krijg ik opeens de melding Geen Simkaart. Ik kan niet gebeld worden (springt direct op voicemail) en kan zelf ook niet bellen (krijg direct melding Gesprek mislukt). Ik heb de simkaart in een ander toestel geprobeerd. Daar doet de simkaart het prima. Welke tips hebben jullie voor mij wat ik nu kan proberen?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @filmliga

Ik denk graag met je mee. Je geeft zelf aan dat je simkaart wel goed werkt in een ander toestel dus het lijkt erop dat het aan je eigen toestel ligt. Van welk toestel maak jij gebruik? Is je toestel voorzien van de laatste update? Werkt een ander simkaart wel goed in jouw toestel? Heb je al geprobeerd om je toestel te resetten? Zorg er dan wel eerst voor dat je een back-up hebt gemaakt van je gegevens.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Toestel is Iphone 5C. Update ga ik even checken en ook een andere simkaart in dit toestel kan ik nog even checken. Het resetten heb ik al geprobeerd. Dat helpt helaas niet. Ik ga er mee aan de slag!Bedankt zover, Hajar.

Reageer